Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben hem aan het downloaden, kijken wat ie doet Edit: Ze zijn trouwens wel van hun geloof gevallen bij Apple, normaal kwamen beta's altijd op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben hem aan het downloaden, kijken wat ie doet
Edit: Ze zijn trouwens wel van hun geloof gevallen bij Apple, normaal kwamen beta's altijd op dinsdag... Edit 2: Hmm, het enigste verschil dat ik kan vinden is dat in de release notes staat dat de "multitasking gestures" die nu op de iPad gebruikt kunnen worden niet in de officiële release zullen zitten Laatst gewijzigd door pascalletje; 19-01-11 om 23:48. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
'This beta release contains a preview of new multitasking gestures for iPad. You can use four or five fingers to pinch to the Home Screen, swipe up to reveal the multitasking bar, and swipe left or right between apps. This feature will not be enabled in iOS 4.3 for customers, but we are providing this preview to gather input on how these gestures work with your apps.' Best wel verrassend en jammer, ik vond de gesture t.b.v. de app-switching wel erg makkelijk. Het is dus direct ook wel duidelijk dat de iPad 2 dan in ieder geval een Home-button zal bevatten. |
|
||||
|
||||
En is de 2e beta minder buggy? Of is er niets veranderd..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: na een paar keer herstarten gaat het nu wel goed met de simkaart, kleine vooruitgang t.o.v. de vorige beta dus Laatst gewijzigd door shapezzz; 20-01-11 om 09:27. |
|
|||
|
|||
mooi mooi, kun je Skype bv weer starten? En hoe ziet de App Store Update er nu uit? Wel goed? Ben even niet in de buurt van internet, om nu 800mb via de hotspot binnen te harken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in Beta2 werkt bij mij eigenlijk alleen Skype niet meer. Verder doen alle apps en games die het voorheen niet deden in beta 1 het weer.
Alleen Peak.AR doet nog wat vaag, maar verder alles weer OK. Kortom beta2 is wel significant beter en wast witter! Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-01-11 om 23:08. |
|
|||
|
|||
En de App Store is ook ineens weer normaal bij mij.
|
|
||||
|
||||
Ben ineens al m'n mapjes kwijt op de iPad
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is er eigenlijk een manier op de hotspot functie te voorschijn te halen met T-Mobile?
met een KPN SIM kaartje blijft er achter de hotspot teken een dingetje draaien, maar bij T-Mobile staat er helemaal niks |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk morgen beta3 ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile doet dit niet en ik verwacht zelf ook niet dat ze het uberhaupt gaan aanbieden (vandaar dat ik NetShare maar op mn iPhone heb gegooid). Bij KPN is het zo dat ze het per definitie niet blokkeren en je wel toegang bieden tot tethering via kabel/bluetooth. Ik wacht de release af.... |
|
|||
|
|||
hmmm hoop het niet, heb nog een akkefietje met de hotspotmode: de dataverbinding crasht na verloop van tijd bij continue gebruik (streaming).
Van Apple techneuten allerlei spannende logging codes gekregen (*5005*xxxx# baseband logging) en ben crashreports aan het verzamelen. |
|
||||
|
||||
GM nog lang niet ! Meestal een beta of 4
|
|
|||
|
|||
hij is er hoor beta, 3. Is het inmiddels iemand gelukt om mobile hotspot te activeren met een T-mobile iphone? Met andere beta's kon je wel altijd de tethering funcitie activeren dus daarom dacht ik dat het hier misschien ook kon.
|
|
||||
|
||||
Nog niets vreemds meegemaakt eigenlijk met beta 3
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic | Ayrton_S | iPhone Navigatie | 362 | 30-03-12 11:42 |
Het OS 4.0 Beta verzameltopic | sergee | Archief | 946 | 21-06-10 20:29 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|