Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in nog niet veel tegengekomen wat niet werkt in 4.3 Beta, maar Skype is wel kapot. Je ziet heel even splash screen en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben in nog niet veel tegengekomen wat niet werkt in 4.3 Beta, maar Skype is wel kapot. Je ziet heel even splash screen en dan zwart. Zelfs het drukken op de home button doet het dan niet meer. 2 keer drukken naar appswitcher lukt dan nog wel. Heb op het skype forum al gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Is er een mogelijkheid om gemakkelijk te downgraden naar 4.2.1 indien nodig. Moet binnenkort wel echt even gebruik kunnen maken van de Skype met video optie... Heb helaas niet mijn SHSH van 4.2.1 als mensen die suggestie gaan geven... Verwacht niet heel snel een oplossing van Skype en mogelijk ook geen nieuwe beta voordat ik dit nodig heb. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen mijn ipad 16GB 3G geupgrade naar IOS 4.3. Helaas werkt sindsdien 3G niet meer. Opstarten met simkaart lukt niet. Achteraf simkaart insteken crashed de ipad. Meer mensen problemen met de ipad 3G op ios 4.3?
|
|
|||
|
|||
Mijn mode firmware blijft staan op 03.10.01. Maakt niet uit of ik voor update kies of voor restore. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
|
||||
|
||||
Vandaag waren al mijn mappen verdwenen Dit kreeg ik nadat ik in de Appstore was geweest, updates had bekeken (niet gedownload) en weer terug naar mijn homescreen ging.
Hopen dat dit niet vaker gebeurt... |
|
|||
|
|||
Daarom is het een BETA e mensen..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Uiteraard, maar zoeken naar een oplossing is iets dat je nu beter niet doet.. Wachten op de nieuwe officiële versie, hé
|
|
||||
|
||||
NOGMAALS: Moet je betalen om een Developer te kunnen worden en je te registreren of kun je hier gewoon in een keer doorheen en kun je dan meteen aan de slag?
|
|||
|
|||
Citaat:
Tevens, en daarmee beantwoord ik denk ik je vraag, heb je dan voor die 79,- toegang tot alle recente Beta iOSsen. Overigens duurt het een tijdje, een werkdag ofzo, voor je na betaling van die 79,- euro toegang hebt tot alle informatie/bestanden.
ATCbox Stream Player app developer | iPhone 4 16GB Zwart | Macbook Pro 2010 Laatst gewijzigd door captainfs; 14-01-11 om 17:01. |
|
||||
|
||||
Dan zal ik een developer moeten zoeken die mijn UDID kan en wil registreren.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook, zodra de sim erin gaat slaat de iPad volledig vast
|
|
|||
|
|||
Had ik ook! Heb een recente restore gedaan, duurde 2min toen stond alles weer op de goede plek.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad een zeer slechte Beta, downgraden naar 4.2.1. met de iPad gaat niet, hij blijft maar terug komen in Recovery-mode
Laatst gewijzigd door shapezzz; 28-01-11 om 05:09. |
|
||||
|
||||
Zijn er ook zoveel problemen met de Beta van de iPhone?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Settings crasht erg vaak en ook andere standaard apps zoals Safari, App Store enz., App Store geeft 0 updates badge aan, en over het algemeen is het systeem langzamer. Hier en daar zitten er nog wel wat meer schoonheidsfoutjes in...
|
|
||||
|
||||
Dat zijn er al een heleboel, zoals ik je nu hoor neem ik ook aan dat je gewoon weer 4.2.1 op je telefoon gezet hebt?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic | Ayrton_S | iPhone Navigatie | 362 | 30-03-12 11:42 |
Het OS 4.0 Beta verzameltopic | sergee | Archief | 946 | 21-06-10 20:29 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|