Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fokke.dekker hij is er hoor beta, 3. Is het inmiddels iemand gelukt om mobile hotspot te activeren met een T-mobile iphone? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat zou ik ook wel willen weten. Hoe kun je überhaupt tethering activeren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb een bug gevonden in de beta-versie!
Ik ga naar de App Store > Updates > Melding dat je je wachtwoord in moet voeren. Klik je op cancel dan word je layout weer naar standaard en je apps gaan uit de folders! (= Folders weg!) |
|
||||
|
||||
ik zat in de top 100 lijst te kijken, in de App store, normaal als je een app heb geïnstalleerd, staat er "installed" maar bij mij stond er nu "update" volgens mij is dat ook nieuw in iOS 4.3
|
|
||||
|
||||
Citaat:
App Store krijgt filters en indicatie bij gekochte apps - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de proximity sensor helemaal niet meer. Meer ervaring? iPhone4-16Gb 4.3b3.
|
|||
|
|||
Iemand anders ook problemen met cellulair internet, of licht dat gewoon aan T-Mobile.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic | Ayrton_S | iPhone Navigatie | 362 | 30-03-12 11:42 |
Het OS 4.0 Beta verzameltopic | sergee | Archief | 946 | 21-06-10 20:29 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|