(Turorial) Krijg de nieuwste iPhone/iPod touch icoontjes! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Apple heeft in iOS 4.2 en iOS 4.3b1 één icoontje gewijzigd! Omdat sommige mensen hun iPhone/iPod touch jailbreaken zitten ze vaak vast op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
(Turorial) Krijg de nieuwste iPhone/iPod touch icoontjes!
Beste mensen,
Apple heeft in iOS 4.2 en iOS 4.3b1 één icoontje gewijzigd! Omdat sommige mensen hun iPhone/iPod touch jailbreaken zitten ze vaak vast op een bepaalde firmware versie. In deze post ga ik jullie stap voor stap uitleggen hoe je de nieuwste iOS icoontjes kan krijgen! (Jailbreak niet verplicht) --- Benodigdheden:
Installatie:
Resultaat: Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Handig, alleen voor mij niet van toepassing omdat ik gewoon op versie 4.2.1 zit.
Is er ook een mogelijkheid om zonder jailbreak de icoontjes die nog niet zijn geupdate voor het Retina-display te updaten naar 'mooie' icoontjes?
|
|||
|
|||
Hier is geen jailbreak voor nodig. Gewoon iPhone Explorer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(je ziet dan maar een beperkt deel van het bestandssysteem)
|
|||
|
|||
Citaat:
Quick Tip: Change iPhone App Icons Without Jailbreak: Apple News, Tips and Reviews « |
Labels |
facetime, ios4.3b, no-jailbreak, tutorial |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
iPhone: Wil je downgraden van 4.0.2>4.0.1 zonder shsh backup hier een makkelijke turorial | Rebel80 | Jailbreak | 12 | 17-09-10 17:14 |
|
|