Bluetooth van Iphone naar Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb de volgende vraag Wij hebben hier in huis 4 iphone's , maar nu wil ik via Bluetooth een foto versturen naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth van Iphone naar Iphone
Hallo
Ik heb de volgende vraag Wij hebben hier in huis 4 iphone's , maar nu wil ik via Bluetooth een foto versturen naar een andere Iphone. Ik schakel via Instellingen - Algemeen - Bluetooth aan. Heb wel een bluetooth nummer bij de info staan Maar hij blijft echt uren zoeken naar een ander toestel. Is het eigenlijk wel mogelijk om via Bluetooth iets te versturen van het ene naar het andere toestel. Ze hebben allemaal dezelfde IOS Groetjes, Ria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat niet werken. iPhones ondersteunen het OBEX Bluetooth profiel niet.
|
|
|||
|
|||
Maar het vreemde is dat als ik mijn Bluetooth aanzet hij niet onze andere iphone's vindt maar wel de Blackberry van mijn dochter
Als ik bluetooth dus aanzet, dan blijft hij zoeken en vindt dus helemaal niets, zelfs mijn laptop met bluetooth Groejtes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
iPhone tether naar iPad via Bluetooth | gieleke6 | iPad algemeen | 1 | 25-09-10 03:43 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Bluetooth/Wi-Fi streaming Iphone naar Stereo? | Mischa84 | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 22-09-09 10:43 |
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth | Stingray68 | iTunes | 2 | 27-05-09 23:16 |
|
|