Ipod batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een gejailbreakte ipod touch, alleen nu merk ik de laatste tijd dat de batterij steeds sneller opgaat weten jullie misschien waaraan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod batterij
Ik heb hier een gejailbreakte ipod touch, alleen nu merk ik de laatste tijd dat de batterij steeds sneller opgaat weten jullie misschien waaraan dat zou kunnen liggen?
Mvg Lennard Klaaysen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen naar de nieuwste software met iTunes?
|
|
|||
|
|||
ik zou eigenlijk toch eerder denken dat het aan hardware ligt?!
|
|
|||
|
|||
Het kan ook aan een Jailbreak liggen. Die moet er eerst af om te kijken of ie nog steeds snel leeg loopt. Pas dan is het een hardware probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het ligt aan de Software.
Apple past haar software zo aan dat de batterij een optimale batterijduur heeft. Als je een jailbreak hebt worden er allerlij systeem bestandjes aangemaakt die er voor kunnen zorgen dat de batterij snel op gaat. |
|
|||
|
|||
Maar ik heb al heel lang jailbreak en toen deed hij het normaal en nu gaat hij dus opeens veel sneller leeg
|
|
|||
|
|||
Het beste lijkt mij om gewoon te herstellen naar een schone iOS firmware, dit is echt beter voor het toestel.
|
|
|||
|
|||
maar dan kan ik geen gratis apps meer ;(
|
|
|||
|
|||
Kan best door jailbreaken, al mijn vrienden hebben gejailbreakte ipod en ik niet ondaks dat ik meer op me ipod heb/doe is mijn ipod (stuk) sneller
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke externe batterij voor ipod touch 4g? | tom031 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 19-04-11 19:50 |
ipod touch batterij probleem | copyfile | iPhone algemeen | 3 | 08-09-10 01:30 |
0.4 update ipod-multitasking-batterij | svde | iPhone algemeen | 0 | 07-07-10 16:57 |
Ipod touch 1g batterij | trucker_ttk | iPhone algemeen | 5 | 12-06-10 18:32 |
Problemen Ipod, Netwerk, batterij | Alcaraz | iPhone algemeen | 2 | 18-01-10 08:32 |
|
|