3G Knalt simkaart constant uit.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt... Mijn iPhone gooit mijn simkaart er constant uit, en zegt Geen sim geinstalleerd.. Ik heb iOS 4.2.1 Jailbroken.. [s]Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G Knalt simkaart constant uit..
Zoals de titel al zegt...
Mijn iPhone gooit mijn simkaart er constant uit, en zegt Geen sim geinstalleerd.. Ik heb iOS 4.2.1 Jailbroken.. [s]Ik heb dit probleem sinds de nieuwe versie van ////////////[/s] Zou het kunnen dat me kaartje is beschadigd, de kaart lezer of de software.. ps er staan degelijke krassen op me simkaart.. Laatst gewijzigd door Need-iPhone; 15-01-11 om 01:30. Reden: foto added |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De nieuwe versie van ... (illegale/door iPhoneclub niet toegestane verwijzing)? En die foto is wel heel groot, maar voegt niks toe aan de probleemstelling, daarvoor is veel te onscherp....
Mijn eerste inschatting is dat je gewoon een nieuwe sim aanvraagt/ophaalt en dan weer even probeert of het dan goed werkt.
|
|||
|
|||
Ik ga zo een andere sim proberen,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad app Foto's knalt er elke keer uit! | PeterWering | iPad algemeen | 4 | 22-06-10 10:59 |
Krijg de simkaart er niet uit.. | Niessie | iPhone algemeen | 8 | 13-06-10 03:34 |
IPhone valt constant uit na gebruik lader via stopcontact | Joske123 | iPhone algemeen | 0 | 03-09-09 12:09 |
brain challenge knalt er steeds uit | zaao | iPhone Apps | 7 | 02-09-08 21:04 |
Krijg simkaart er niet uit! | Iskoban | Archief | 2 | 26-12-07 00:07 |
|
|