Hoe zit het nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om tethering toe te voegen zonder een jailbreak Zoja... Hoe ga ik te werk iPhone 3Gs OS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zit het nu?
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om tethering toe te voegen zonder een jailbreak
Zoja... Hoe ga ik te werk iPhone 3Gs OS 4.2.1 Al vast bedankt voor eventuele reakties. --Peter-- |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke provider heb je, want de provider moet het wel ondersteunen, anders kan je het volgens mij helemaal niet activeren/gebruiken?
|
|||
|
|||
T-mobile. Ik weet dat de tethering functie&de t-mobile setting te downloaden is maar ik wil er zeker van zijn dat ik m'n iPhone niet om zeep help
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk gaat je iPhone daar niet van kapot, werkt gewoon hoor. Bij vodafone heb ik er ook geen problemen mee!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zit het met m'n tegoed ? | joranvdl | iTunes | 2 | 18-02-11 22:49 |
Hoe zit het nu? | brammerderambam | iPhone algemeen | 5 | 27-01-11 03:31 |
iPhone 3GS: Tinyumbrella hoe zit het nou?? | Baserati | Unlock | 3 | 16-10-10 21:23 |
Hoe zit het nu precies??? | lucysprenkels | Archief | 1 | 20-10-09 12:47 |
Upgraden? Downgraden? Hoe zit het? | Basjee | Archief | 1 | 10-02-08 14:22 |
|
|