Melding tijdens smsen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vanavond krijg ik de volgende melding als ik een smsje verstuur; Mobiele data uitgeschakeld Schakel mobiele data in of gebruik Wifi voor gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding tijdens smsen.
Hallo,
Sinds vanavond krijg ik de volgende melding als ik een smsje verstuur; Mobiele data uitgeschakeld Schakel mobiele data in of gebruik Wi-Fi voor gegevens toegang. Iemand enig idee hoe dat komt? En hoe ik deze melding kan uitschakelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat je 'Mobiele data' wel aan?
Ga naar Instellingen, Algemeen, Netwerk, en controleer of 'Mobiele data' ingeschakeld is. Als dit niet zo is, even aanvinken
|
|||
|
|||
Kan dat geen kwaad als ik die aan zet? Want ik heb een Vodafone abonnement, dus ik heb maar 1 gb databundel per maand.
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat de melding optreedt tijdens het SMSén en niet tijdens het Whatsáppen of pingen?
Het kan geen kwaad om het aan te zetten, en daarna eens te proberen of het dan wel lukt. 1 GB is redelijk veel voor de gemiddelde gebruiker overigens hoor. Ligt er helemaal aan wat je doet. Misschien moet je je 'Gebruik' is op 0 zetten aan het begin van de maand, en om de paar dagen is kijken op hoeveel data je al zit. Zo kun je dus zelf bijhouden hoeveel je al verbruikt hebt, en je zult zien dat het wel mee valt Dit kun je doen bij: Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Daarna onderaan 'Stel gegevens opnieuw in'. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding tijdens sms | daimand | iPhone algemeen | 3 | 17-03-11 16:25 |
Melding tijdens het smsen | ShortyEx | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 21:42 |
smsen, bellen, etc tijdens synchroniseren? | maxvdwater | iTunes | 1 | 17-05-10 20:00 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
|
|