Eerste gebruik iPhone4 - batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestekes, Ik ben hier nieuw op het forum, maar kon het mij niet laten mij te registreren; mijn iPhone4 32GB is gereserveerd bij Mobistar en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eerste gebruik iPhone4 - batterij
Bestekes,
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb op Youtube gezien bij een "unboxing"-filmpje dat er eerst moet gesynchroniseerd moet worden met iTunes alvorens je er kan beginnen mee "spelen"...
(op 2'13") Dat synchroniseren gebeurt ongetwijfeld door je iPhone via usb aan je pc aan te sluiten. Vraag is nu of dit aansluiten ook meteen zorgt voor opladen van de batterij (zo was 't alleszins bij m'n Samsung) Zo ja, is 't bijna onmogelijk om de batterij van je iPhone bij het allereerste gebruik volledig te laten leeglopen alvorens volledig op te laden, niet?! Greetz, Jeroen |
|
||||
|
||||
Gewoon eerst configureren met iTunes waarna je hem volledig laat leeglopen, en daarna volledig opladen voor ongeveer 12u!
|
|||
|
|||
Thanks, iWiefring!
Uit nieuwsgierigheid: enig idee hoe lang dit configureren met iTunes de eerste keer duurt? Kwestie dat ik er de nodige tijd kan voor vrijmaken |
|
||||
|
||||
Als je al veel muziek luistert (via iTunes) en er veel foto's op hebt staan kan het ongeveer een half uurtje duren, maar anders is hij binnen het kwartier wel done.
|
|
|||
|
|||
Oh... dat moet dan wel snel "gepiept" zijn; momenteel staan er nog maar een 10-tal liedjes, geen foto's en geen filmpjes op m'n iTunes (is immers nog maar heel recent geïnstalleerd op m'n pc).
Thanks voor de info!!! |
|
|||
|
|||
Volgens mij hoef je de iPhone niet eerst helemaal op te laden voordat je hem gebruikt. Dit type batterij heeft geen 'geheugeneffect'.
|
|
||||
|
||||
Speelgoed? Let op je woorden! Een speelgoed is het zeker niet x'D Wat een belediging!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Boys & Toys" ... Ben trouwens vandaag nog eens langsgeweest bij Mobistar. Na 2,5 weken wachten nog steeds geen nieuws van de 32GB-versie en nog geen zicht wanneer hij wel zou binnenkomen... Don't like it!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe lang heb jij dan moeten wachten op de jouwe???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij eerste keer | baddy | iPhone algemeen | 15 | 27-05-11 14:21 |
eerste gebruik iphone 4 | saasken | iPhone algemeen | 18 | 21-12-10 10:58 |
cannot read contents na gebruik Imtoo op iphone4 en ipad | kayintveen | iPad algemeen | 1 | 30-08-10 11:04 |
Eerste gebruik, help! | Maaike_20 | iPhone algemeen | 4 | 17-01-09 17:34 |
Eerste keer batterij laden... | divanci | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 23:05 |
|
|