//

Problemen met vinden van de crashlogs (voor Moneyou)!

Problemen met vinden van de crashlogs (voor Moneyou)! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb een probleem wat ik tot nu toe niet heb op kunnen lossen: Het begon eigenlijk helemaal goed. App voor moneyou sparen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-11, 20:51
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard Problemen met vinden van de crashlogs (voor Moneyou)!

Hallo Allemaal,
Ik heb een probleem wat ik tot nu toe niet heb op kunnen lossen:
Het begon eigenlijk helemaal goed. App voor moneyou sparen gedownload en op mijn iphone gezet. Ook het aanmaken van rekeningen etc. ging zonder problemen. Toen kwam het overboeken, zoals er wel een aantal van jullie zullen weten kun je bij moneyou verschillende rekeningen (potjes) openen waarover je je geld kunt verdelen. Nu is het zo, iedere keer als ik de overboeking bevestigde crashte de app. Niemand heeft dit probleem verder gehad, want ik heb al redelijk wat kostbare tijd besteed aan de klantenservice van moneyou. Opnieuw installeren van de app werkt niet, wanhoop nabij dus. Vanmiddag belt er iemand op van moneyou die zegt dat ik de crashlog op moet sturen van mijn Iphone.
Heel gemakkelijk te vinden zei hij (ik werk op mac) library-->logs-->crashreporter-->mobiledevice en dan zou je het zo kunnen kijken. Ik er naar toe gegaan. Wat blijkt: Als ik de map crashreporter open staat mijn mobile device er niet in, terwijl deze volledig gesynchroniseerd is met itunes. Nooit nergens problemen mee gehad, dus ik vind dit allemaal wel erg vreemd.
Kan iemand mij vertellen hoe dit nu kan ? heb ook al geprobeerd bij mapopties om eventueel onzichtbare bestanden weer te geven. Ook deze zaten er niet bij.

Ik dank jullie allen alvast hartelijk !

Grtz Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met downloaden van 4.3 Yvonne1260 iPhone Apps 1 07-04-11 11:46
iPhone: Problemen met update van FW:2.1 naar FW:3.0 h4a Jailbreak 0 24-09-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.