iphone 4 dock kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Kort geleden Iphone gekocht incl vodafone abbo ( zakelijk, staat dus op mijn bedrijf ) Uit het niets kreeg ik een melding dit dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 dock kapot?
Beste,
Kort geleden Iphone gekocht incl vodafone abbo ( zakelijk, staat dus op mijn bedrijf ) Uit het niets kreeg ik een melding dit dit blablabla is niet geschikt voor deze iphone. Kortom Iphone dock kapot, speelt dus geen geluid meer af over speaker. maar doet het wel goed met oordopjes. Nu zie ik bij de dock connector dat die vochtsensor rood is.... hoe dit is gekomen mag joost weten maar ze gaan dit dus gooien op vochtschade. Is het nog de moeite om hem toch op te laten sturen? vodafone heeft helaas ook mijn verzekerings verzoek niet goed doorgekregen waardoor ik dus nu ook geen verzekering heb:S hufters. opties : 1 - Ik laat hem terugsturen door vodafone en hoop op het beste. 2 - zelf langs een reparatie winkel gaan die me dock kan vervangen? 3 - proberen iets te regelen met mn verzekering van mn bedrijf Excuses voor het slordige topic ( moet over 10 min bij klanten zijn ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
iPhone 1e gen.: Iphone kapot | bvdb | Unlock | 8 | 16-10-08 01:26 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|