//

garantie

garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) eej ik krijg steeds de foutmelding: This accessory is not made to work with Iphone. Would you like to turn on Airplane Mode to reduce ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-08, 19:28
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard garantie

eej

ik krijg steeds de foutmelding: This accessory is not made to work with Iphone. Would you like to turn on Airplane Mode to reduce audio interference?
Ik weet ondertussen dat dit aan de conection port ligt. hier zit iets verkeerd geschakeld waardoor de iPhone denkt dat er een verkeerde accessoire aangekoppeld is. dit probleem is alleen op te lossen door apple zelf dus ik ben van plan om mijn iPhone terug te sturen naar een kennis die de iPhone ook gekocht heeft voor mij. alleen nu was mijn vraag hoe kan ik dit t beste doen? moet ik de iPhone restoren zodat ze niet zien dat ie gejailbreakt is? of zou het niet uitmaken dat ie gejailbreakt is omdat het een hardware fout is??
Ook kan ik alle 3e applicaties verwijderen. wat kan ik het beste doen??

gr. Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-08, 19:34
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Je krijgt deze melding altijd als je een iPod accesoire aansluit. De accesoire zal in de meeste gevallen wel werken. Aan jou de keuze of je de airplane mode inschakelt, het hoeft niet.
Er is niets aan de hand met je iPhone.
  #3  
Oud 27-02-08, 20:10
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

ik krijg de foutmelding ook als er geen accessoire aangesloten is. Ik hebzelfs nog nooit een accessoire aangesloten.. Dus er is wel redelijk wat mis met mijn iphone. Ik heb er ook veel meer over gelezen op anders forums. Soms wil het helpen dat je je connection port goed schoonmaakt, maar dat werkte niet bij mij. de foutmelding komt telkens in beel bij gewoon gebruik. ongeveer elke 5 minuten. de iphone werkt wel gewoon alleen moet je telkens het bericht negeren.

gr. Marc

Laatst gewijzigd door Mdevri; 27-02-08 om 20:20.
  #4  
Oud 27-02-08, 21:25
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mdevri Bekijk bericht
ik krijg de foutmelding ook als er geen accessoire aangesloten is. Ik hebzelfs nog nooit een accessoire aangesloten.. Dus er is wel redelijk wat mis met mijn iphone. Ik heb er ook veel meer over gelezen op anders forums. Soms wil het helpen dat je je connection port goed schoonmaakt, maar dat werkte niet bij mij. de foutmelding komt telkens in beel bij gewoon gebruik. ongeveer elke 5 minuten. de iphone werkt wel gewoon alleen moet je telkens het bericht negeren.

gr. Marc
Probeer eerst gewoon eens te restoren (met shift+restore wel te verstaan), en houd dat opsturen en je garantie gebruiken maar helemaal vanachter in je hoofd.
  #5  
Oud 27-02-08, 22:38
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

heb alles geprobeerd... restoren enzo wou niet helpen..
denk dat de garantie de enige oplossing is. Heb ook meerdere verhalen gelezen van mensen die hun iphone hebben ingeruild. maar hoe kan ik dit het beste doen?? omdat ie gejailbreakt is heb ik gehoord dat de garantie niet helemaal meer geldig is. klopt dit? en geldt dit ook voor een hardware probleem??

gr. Marc
  #6  
Oud 06-04-08, 12:41
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

Marc hoe is et afgelopen met het aanspraak maken op de garantie? Hebben andere mensen ervaring hiermee?
__________________
F.W. 1.1.4 + t9
  #7  
Oud 06-04-08, 21:54
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

heb er geen garantie op gekregen omdat de iphone gejailbreakt en simlockvrij gemaakt is...

wel hebben ze de connectiepoort schoongemaakt omdat dit vaak een oplossing is voor dit probleem, alleen heeft dit niet geholpen...

als je een garantiegeval hebt kun je het beste de telefoon in DFU mode zetten. dan kunnen ze namelijk niet zien dat ie gejailbreakt is enzo. dit kon helaas bij mij niet omdat de foutmelding dan niet kwam.

gr. Marc
  #8  
Oud 06-04-08, 21:57
tanguy tanguy is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 47
Standaard

Dus het ligt aan een slechte jailbreak/unlock ?

Met welk programma deed je dit?
  #9  
Oud 06-04-08, 23:45
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

jup.

ik had de iphone opgestuurd naar een kennis in amerika, de applestore daar zei dat ze konden zien dat de iphone hier gebruikt is. ik weet verder niet hoe ze dat gezien hebben... waarschijnlijk aan het installer icoon.

ik heb de iphone unlockt met zIphone.

gr. Marc
  #10  
Oud 06-04-08, 23:47
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt hem wel fabrieks maken:

- software restoren
- baseband reflashen
- eventueel bootloader origineel flashen
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #11  
Oud 10-04-08, 10:07
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

Nog leuker ik heb een originele apple bluetooth set die gelukkig goed is gaan werken na de 1.1.4. update voorheen was ik moeilijk te verstaan door de bluetooth set voor de ontvanger afijn hier kreeg ik ook dezelfde melding, ik heb deze tijden genegeerd totdat ik pwnage uitprobeerde en mijn hele bluetooth set niet meer herkend werd.

vervolgens restore geprobeerd wat eerst niet wekte bleef hangen op de steve cartoon en een foutmelding, iliberty+ erbij gepakt en daarna kon ik wel een restore doen in itunes, vervolgens weer met iliberty+ unlocked en toen werd de headset weer herkend.

Moraal: even restoren doen en dan niet herstellen van voorheen geconecte iPhone want dan krijg je de ellende gewoon weer terug, maar als nieuwe iPhone aanmelden.
  #12  
Oud 10-04-08, 12:53
Mdevri Mdevri is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

oke, ik zit nu nog op 1.1.3 misschien word t beter als ik naar 1.1.4 ga. kan ik strax wel ff proberen.

ik heb al een gerestored en daarna een nieuwe iphone aangemeld. dit heeft verder geen effect gehad. maar misschien werkt t wel bij 1.1.4

strax maar ff proberen

thnx, Marc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie tbouhil Archief 1 03-08-10 18:25
Garantie AtesYurek iPhone algemeen 6 07-03-10 12:25
België: Garantie Peernij Overige providers België 21 27-08-09 08:56
Garantie? MrBrightside iPhone algemeen 2 07-08-09 11:13
Garantie?! joppe iPhone algemeen 11 10-02-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.