Wi-Fi problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds vandaag iets geks met mn Wi-Fi van mn iPhone 4, heb een draadloos netwerk thuis en als ik m ermee verbind lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi problemen
ik heb sinds vandaag iets geks met mn Wi-Fi van mn iPhone 4, heb een draadloos netwerk thuis en als ik m ermee verbind lukt dat ook wel,maar hij valt ook constant uit (gaat over op 3G) en maakt daarna weer verbinding. Met mn 3GS heb ik er geen last van en met mn MacBook Pro ook niet.. Iemand hier ook ervaring mee of een oplossing voor? Heb Wi-Fi al aan en uit gezet, een respring en reboot gedaan, alleen zonder resultaat tot nu toe
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Router resetten? Klik op je Wi-Fi-netwerk op je iPhone en kies dan 'vergeet netwerk' en probeer het opnieuw.
|
|
||||
|
||||
Bij mij heb ik toen dit gebeurde het 2e gedaan wat 020 zei, en dit heeft bij mij toen geholpen. Al wel op een 3GS.
|
|||
|
|||
Thnx voor jullie antwoorden.. Heb t weer gefixed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Problemen | jimspeed1998 | Unlock | 2 | 14-04-11 16:19 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
iPhone: Problemen in FW 3.1 | marcoryn | Jailbreak | 0 | 03-10-09 17:38 |
Wi-Fi problemen | thijsje_26 | iPhone algemeen | 5 | 29-09-09 23:12 |
2 Problemen | Jesse-Iphone | iPhone algemeen | 9 | 29-01-09 18:45 |
|
|