+ voor telefoonnummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als een onbekend iemand (niet in mijn adresboek) mij belt dan zie ik zijn telefoonnummer met een + ervoor, de 0 van het kengetal blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
+ voor telefoonnummer
Als een onbekend iemand (niet in mijn adresboek) mij belt dan zie ik zijn telefoonnummer met een + ervoor, de 0 van het kengetal blijft gewoon staan. Ik ben dus niet in staat om dit nummer rechtstreeks terug te bellen maar moet het nummer handmatig invoeren. Mijn landeninstellingen staan goed. Het gaat om een iPhone 4 met versie 4.2.1
alvast bedankt voor jullie reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je misschien een voorbeeld geven? Screenshot/even een nr typen waar dit voorkomt!
|
|||
|
|||
Bijgaand
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verkeerd telefoonnummer | barbancourt | iPhone algemeen | 4 | 06-01-12 00:40 |
Iphone activeren met simkaart VOOR omzetting van telefoonnummer | mo-oiste | iPhone algemeen | 1 | 14-09-10 23:58 |
Standaard telefoonnummer voor contact | funkyspam | iPhone algemeen | 2 | 13-09-10 13:11 |
telefoonnummer format | iemke | Desktop-applicaties | 0 | 26-01-09 22:45 |
|
|