iphone telkens in recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik kan mijn iphone 3G niet updaten naar IOS 4.2.1 want hij blijft maar in recovery mode gaan en ik krijg error 1050... ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone telkens in recovery mode
hi,
ik kan mijn iphone 3G niet updaten naar IOS 4.2.1 want hij blijft maar in recovery mode gaan en ik krijg error 1050... ook als ik tinyumbrella gebruik om hem uit recovery mode te halen blijft hij erin zitten!! andere firmware werken wel.. hoe los ik dit op?? alvast bedankt! MVG Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Goedenavond Tom, Probeer RecBoot te downloaden (gewoon even op googlen en je vind het wel). Hiermee kan je je iPhone in recovery mode zetten en hem er ook wer uit halen. voor mij werkte het. mvg Jordi |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reacties! maar ik gebruik windows 7, en libusb is veel te gevaarlijk.... is er nog een andere manier dan met recboot om hem uit recovery mode te halen?
|
|
|||
|
|||
en trouwens; mijn baseband is: 6.15.00
|
Labels |
4.2.1, iphone, itunes, recovery mode, tinyumbrella |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g 4.2.1 bb 06.15.00 recovery mode | berty | Jailbreak | 11 | 11-01-11 16:09 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone 2.1 in recovery mode | Sisimui | Archief | 4 | 30-09-08 22:07 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
HELP!! iphone in recovery mode | marcovw1 | Archief | 2 | 17-05-08 09:53 |
|
|