Iphone 4 beste clone met micro sim? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het is erg stil hier...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het is erg stil hier
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat wil je horen?
Je koopt een nep-iPhone voor belachelijk veel geld (want €220 voor een plastic Chinese telefoon met hardware van €10 en een JAVA OS'je erop is belachelijk veel geld). Vervolgens kom je erachter, dat je er geen bal mee kan, aangezien er geen App Store etc. op zit en komt er een topic "Kan ik Angry Birds spelen op mijn nep-iPhone?". Bedenk je wel dat je op een forum zit van iPhone liefhebbers, mensen die weten wat dit apparaat kan en hem ten volste gebruiken. Vervolgens kom je hier met een nep apparaat, dat eigelijk geen bal met een iPhone te maken heeft, behalve het uiterlijk. Wat wil je dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En je kunt hem niet gebruiken met het zeer gebruiksvriendelijke iTunes, nee je moet het allemaal via het bestandensysteem doen, en de speakers zullen ook niet echt van uitermate goede kwaliteit zijn.
|
|||
|
|||
verpakking
Kun je verschil tussen echt en kloon zien door de manier waarop de accesoires verpakt zijn? Ik zie ze met 3 vakjes en met twee vakjes, voor stekker, oordopjes en usb aansluiting.
Nog een vraag; je kunt ook advertenties vinden met bonnen van apple stores in het buitenland, dat moet dan toch te controleren zijn qua IMEI nummer en dergelijke? |
|
||||
|
||||
@topicstarter.. besef je je wel dat deze kloon niet in de appstore kan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dank voor jullie hulp, alles is gelukt, ik ben de gelukkige eigenaar van een iPhone 4 16 GB en nu al de beste keus die ik ooit gemaakt heb (qua telefoons dan)!
|
|
|||
|
|||
Haha, wat een gast. En maar blijven volhouden met z'n top toestel.
|
|
|||
|
|||
Iets met feed teh tr0llz?
|
|
|||
|
|||
Neppe Iphone kan nooit tippen aan een echte Iphone.
Zoizo via software: zoals, Itunes, App storen en de Jailbreak? Hardware matig zal die kloon ook wel geen Retina scherm hebben. 220 euro is belachelijk veel voor iets waar je hetzelfde mee kan als met een samsung star. |
|
|||
|
|||
uiterlijk komt in de buurt vanaf een afstand. Maar dat java troep filter je er zo uit dat het een kloon is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe krijg je games en muziek op de Iphone 4 clone???? Ik heb voor de gein z`n ding gekregen maar ik kan er niets mee. Hij is wel geinig maar hij kan niet tippen aan de echte . Wie kan mij hier bij helpen. Ik wil hem gaan gebruiken als MP3 speler en voor games. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juli 2011 om 01:10 ---------- Hoi ik heb een vraag, Hoe krijg je games en muziek op de Iphone 4 clone???? Ik heb voor de gein z`n ding gekregen maar ik kan er niets mee. Hij is wel geinig maar hij kan niet tippen aan de echte . Wie kan mij hier bij helpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De beste Iphone clone tot nu toe? | 060213 | iPhone algemeen | 21 | 03-03-12 22:31 |
Nieuwe IPhone 4 met hi micro sim activeren? | marcelvunen | Archief | 3 | 23-09-10 22:15 |
Iphone 4 micro sim | apotheosis | iPhone algemeen | 33 | 16-08-10 21:07 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
|
|