Help!!!! my old iphone needs to be updated how???!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik weet mijn iphone versie niet, ik wil hem naar de nieuwste brengen, het is een oude iphone, dus oude versie van firmware, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!!!! my old iphone needs to be updated how???!!
hoi ik weet mijn iphone versie niet, ik wil hem naar de nieuwste brengen, het is een oude iphone, dus oude versie van firmware, als ik de usb insteek komt er op: massaopslag
com-port javaverbinding als ik op het eerste klik hoor ik dat er in windows een schijf word gevonden ik kan deze openen maar het is nog geen megabyte ik heb de nieuwste itunes net geinstalleerd er komt niets op als ik hem aansluit ik weet helemaal niet wat ik moet doen het gaat om een iphone 3GS denk ik, om de sim kaart er in te steken moet ik de achterkant(body-case) naar achteren schuiven en zo open doen dit is dringend maar ik heb wel geduld hartelijk dank en hopelijk krijg ik wat nuttige reacties mvg Demi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dingen die jij opnoem klinkt als een clone. Massaopslag en de achterkant welke open kan. Bij de iPhone kan dit niet.
|
|||
|
|||
Dat is geen echte iPhone inderdaad.
|
|
||||
|
||||
Iphone 5....................... hahahaha
Tja wat moeten we zeggen, het is in iedergeval geen iphone..............
|
|||
|
|||
Nee, je hebt duidelijk te maken met een neppe iPhone. Vaak zijn dit apparaatjes uit Azie, en sommige lijken nog aardig veel op de iPhone, maar dit is slechts van de buitenkant.
Van binnen lijkt het totaaaal niet op elkaar..
|
|||
|
|||
Citaat:
weer wat bij geleerd groeten demi |
|
|||
|
|||
Misschien kunnen jullie mij helpen!
Ik heb een iphone 3G versie 3.0 maar ik wil hem graag updaten naar 3.1.3 Alleen in Itunes staat alleen de update voor 4.2 maar met die kan ik verder niet jailbreaken Dus kunnen jullie mij vertellen waar ik wel die update van 3.1.3 kan vinden? Alvast bedankt! Xxx |
|
||||
|
||||
Klik eens in mijn handtekening op Begrippen. Daarna zelf nog een beetje verder zoeken en je vindt het vast.
help filmware, iphone, versie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G updated naar 4.0 Dikke problemen | joppiejo | iTunes | 3 | 11-03-11 18:47 |
UPDATED! Purplera1n RC2 TUTORIAL iPhone 3GS Jailbreak | Maestroo | Archief | 2 | 22-04-10 12:13 |
Updated... hoe kom ik terug? | marco208 | Archief | 1 | 06-02-10 16:53 |
Liberty+ en 1.1.4 updated, maar geen Installer | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 14:11 |
(Updated) Ultimate guide to unlock virgin iPhone 1.1.1 | AllStar | Unlock [archief] | 12 | 27-10-07 16:00 |
|
|