iPhone gevallen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3Gs is gevallen, er is verder eigenlijk niks kapot, behalve: Er zit een scheurtje van 2cm in de achterkant, bij het ding waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gevallen.
Mijn iPhone 3Gs is gevallen, er is verder eigenlijk niks kapot, behalve:
Er zit een scheurtje van 2cm in de achterkant, bij het ding waar je je oplader moet inpluggen. Opladen werkt niet meer. Hij was gevallen dus nu werkt dat niet meer. Vervalt dan gelijk de hele garantie? En als dat vervalt, hoeveel zouden dan eventuele reparatiekosten zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat scheurtje maakt niks uit dat krijgen alle 3G'S verloop van tijd, je hebt geen garantie omdat je hem zelf hebt laten vallen, dus door eigen gebruik kapot en geen fabrieksfout,
Wat je kunt proberen is dat printplaatje waar je stekker in gaat proberen te verbuigen zodat je stekker er weer in past, dit doe je natuurlijk op eigen risico. Ik zou ervoor kiezen om even op MP een reparateur bij jou in de buurt te zoeken en laat diegene het werk doen aangezien diegene er meer verstand van heeft als jezelf en diegene weet wat die precies doet. suc6 |
|
||||
|
||||
Bij de dock connector komt het heel veel vaker voor dat er een scheurtje plaatsvindt. Dit is dan ook een fabrieksfout en valt onder de garantie. Wat jij hebt gedaan was eigen risico, maar als je hem opstuurd heb je de kans dat ze hem repareren aangezien het een fabrieksfout is. Je kunt hem altijd proberen op te sturen, heb ik toen met mijn iPod Touch 32GB ook gedaan toen deze in de wasmachine geweest was.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in de wc gevallen | RoyalMess | iPhone algemeen | 38 | 19-03-10 17:37 |
iphone 3g gevallen | hulstijn | iPhone algemeen | 0 | 05-07-09 17:56 |
Iphone gevallen | Thierry | iPhone algemeen | 4 | 14-01-09 08:52 |
iphone gevallen | cedricgl | iPhone algemeen | 7 | 08-06-08 21:58 |
gevallen iphone | flupieke | Unlock [archief] | 1 | 24-05-08 15:15 |
|
|