iPhone 3Gs Traag.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een iPhone 3Gs 32GB. Ik merk dat mijn iPhone laatste tijd erg traag reageert. Bijvoorbeeld als ik Whatsapp gebruikt, en naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3Gs Traag..
Hallo mensen,
Ik heb een iPhone 3Gs 32GB. Ik merk dat mijn iPhone laatste tijd erg traag reageert. Bijvoorbeeld als ik Whatsapp gebruikt, en naar m'n springboard wil gaan gaat dat dus niet vloeiend. De laadtijden zijn ook aanzienlijk meer dan normaal ( opstarten van de iPhone bijv) Er staan 38 apps geinstalleerd, staat op 4.2.1 en jailbreak is uitgevoerd, untethered. Kan het kloppen dat de oude bootrom wat met de snelheid te maken heeft? Dat hij iets trager is dan de nieuwe bootrom? Of ligt het aan m'n jailbreak? Met vriendelijke groeten,
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens alle apps te sluiten die op de achtergrond meedraaien. Dan maak je meer RAM vrij dus zal hij ook vloeiender lopen. Alleen met dat opnieuw opstarten snap ik niet helemaal.
|
||||
|
||||
Die sluit ik ook allemaal af
Ik bedoel daarmee als ik m'n iPhone uit doe (zet uit slider) en weer aan zet duurt het wel even voordat ik hem kan gebruiken. Ook als ik games opstart, gaat dat best traag. Bestaat er ook een energie besparing functie? |
|
||||
|
||||
Dat doet iOS 4 toch echt zelf al... (indien nodig)
|
||||
|
||||
Iemand antwoord opmijn vraag?
Thnx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar nu even verder? Heeft iemand een idee? Zou het met de jailbreak van Redsnow te maken hebben? Zal ik een herstel ondergaan en dan jailbreaken met Greenp0is0n? En weet iemand een energiebesparing app? Zodat hij gewoon zo min mogelijk gebruikt maakt inde stand-by mode. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Iemand? Niemand??
|
|
||||
|
||||
Je bootrom heeft niets met de snelheid te maken.
Herstellen en schoon beginnen zou kunnen helpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs traag na 4.3.1 | 5ezgin | iPhone algemeen | 2 | 16-04-11 17:02 |
iPhone 3GS zéér traag na installatie Tweakers app | zwink | iPhone Apps | 0 | 08-06-10 21:56 |
iPhone: iPhone is traag. | Tahtah | Jailbreak | 6 | 11-03-10 01:01 |
3gs TRAAG | flaman87 | iPhone algemeen | 0 | 20-07-09 12:31 |
Iphone traag??? | Badboy78 | iPhone algemeen | 5 | 30-01-09 17:31 |
|
|