Iphone met foutcode 1611 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een zwarte iphone 3gs 16 gb iphone heeft het normaal altijd perfect gedaan gewoon met jailbreak, gister morgen ineens viel mijn iphone uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met foutcode 1611
Ik heb een zwarte iphone 3gs 16 gb
iphone heeft het normaal altijd perfect gedaan gewoon met jailbreak, gister morgen ineens viel mijn iphone uit na school aan de computer gehangen deed niks meer proberen in dfu modus helpt allemaal niks, krijg steeds foutcode 1611,geprobeerd met een anderen pc en een mac, heb 2 uur zitten zoeken op google, ze zeggen kan aan de batterij liggen, weet iemand raad? ik zou graag antwoord willen op deze vraag groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt door je hosts-file.. Die heb je waarschijnlijk aangepast met het jailbreaken, zodat hij geen verbinding kan maken met de Apple Update Server
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze foutmelding gehad met een Iphone4 en dat was een hardwarefout. Als de foutmelding voor de Iphone 3 hetzelfde inhoudt hoop ik dat je toestel nog onder de garantie valt.
|
|
|||
|
|||
oh ja hij gaat terug naar apple toe/
|
|
|||
|
|||
downgrade heeft oook geholpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foutcode 1611 in iTunes, help! | gekkedavid | iTunes | 10 | 06-12-12 22:46 |
Error 1611 | seagull | iPhone algemeen | 2 | 28-04-11 22:41 |
error 1611 | ifolkert | Jailbreak | 5 | 02-08-10 23:00 |
iPhone: 2G met 1604 foutcode | Samko | Jailbreak | 13 | 27-10-09 14:39 |
Iphone error 1611 | Majestic | Archief | 3 | 26-01-09 16:15 |
|
|