Iphone 4 onthoudt maar 1 netwerkwachtwoord? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb thuis een Linksys router, en dat werkt perfect. Nu heb ik bij mijn moeder thuis een netgear router geinstalleerd, en mn Iphone wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 onthoudt maar 1 netwerkwachtwoord?
Ik heb thuis een Linksys router, en dat werkt perfect. Nu heb ik bij mijn moeder thuis een netgear router geinstalleerd, en mn Iphone wil het netwerkwachtwoord niet onthouden. Steeds wanneer de telefoon standby geweest is en ik zet hem weer aan, is hij de verbinding weer kwijt.
Ik dacht eerst dat het aan de router lag, maar vandaag heeft mijn vrouw ook een Iphone 4 gehaald, zelfde model, vanmiddag aangemeld op het netwerk, en de verbinding houdt nogsteeds. Zijn hiermee meer problemen bekend? Kan de Iphone maar van 1 netwerk het wachtwoord onthouden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, de iPhone kan de wachtwoorden van meerdere Wi-Fi netwerken onthouden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 16GB onthoudt Wi-Fi wactwoord niet | R.K. | Wi-Fi | 5 | 28-07-10 23:46 |
Itunes onthoudt indeling iconen niet | ra(MONSTER) | iTunes | 0 | 10-03-10 22:50 |
iPhone onthoudt instellingen niet! | vedzo | Archief | 2 | 21-04-08 15:53 |
|
|