Iphone 3GS 16GB onthoudt wifi wactwoord niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet telkens opnieuw op mijn iPhone 3GS 16GB mijn wachtwoord voor mijn Wifiverbinding invoeren. De telefoon schijnt het wachtwoord niet te kunnen onthouden... Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS 16GB onthoudt Wi-Fi wactwoord niet
Ik moet telkens opnieuw op mijn iPhone 3GS 16GB mijn wachtwoord voor mijn Wi-Fiverbinding invoeren. De telefoon schijnt het wachtwoord niet te kunnen onthouden...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Dank ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan een bugje zijn met firmware 4.0.1, heb ik vorige week ook last van gehad. Effe Wi-Fi uit en terug aanzetten was bij mij de oplossing. Als het niet lukt, de iPhone eens volledig herstarten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je Internetrouter even herstarten dan? Heb je het op een ander Wi-Fi toegangspunt ook?
|
|
||||
|
||||
Een iPhone van een vriendin had dit ook en na een tijdje wilde de iPhone niet meer opstarten. iPhone teruggestuurd voor reparatie en ze kreeg een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties.
Herstarten van de internetrouter heb ik ook gedaan, werkt helaas ook niet. Op andere Wi-Fi toegangspunten heb ik hetzelfde probleem, het wachtwoord wordt niet onthouden en moet elke opnieuw worden ingevoerd... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs 16gb lcd verlichting werkt niet meer | renszuid | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 14:35 |
Mijn iphone 3gs 16gb 4.0.1 synchroniseert niet meer | srgnn-38 | iTunes | 2 | 07-09-10 11:37 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
iPhone onthoudt instellingen niet! | vedzo | Archief | 2 | 21-04-08 15:53 |
|
|