Kan mijn iPhone dienen als modem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan mijn iPhone dienen als modem om met mijn laptop op het internet te gaan buiten huis....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mijn iPhone dienen als modem
Kan mijn iPhone dienen als modem om met mijn laptop op het internet te gaan buiten huis.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
modem
blijkbaar lukt dit nog niet.
en bluetooth ondersteunt blijkbaar alleen maar audiotoepassingen. zou het ook leuk vinden zoals met de nokia, de iPhone via bluetooth als modem voor de laptop te kunnen gebruiken, moet nu met 2 gsm's rondlopen. als er iemand een oplossing heeft, erg welkom. |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan het wel maar het is heel veel werk en traag als dikke stont ik zal ff voor je zoeken
Greetz, Stiruam EDIT: Hacked iPhone Shares EDGE Data Over Wi-Fi | Gadget Lab from Wired.com |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen (niet-modding)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan je de Iphone 3 G ook gebruiken als modem voor je laptop/PC? | Frido | Wi-Fi | 13 | 15-06-10 20:55 |
iphone als modem | aaldert | Archief | 2 | 24-05-10 22:46 |
Iphone als modem | Kwiq | Archief | 1 | 08-11-09 19:43 |
Iphone als Modem na Jailbreaken | Tqam | Odido (T-Mobile) | 5 | 06-04-09 15:33 |
iPhone als modem | iberno | iPhone algemeen | 6 | 19-01-08 22:01 |
|
|