Met 2 contacten TEGELIJK bellen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik vraag me af of ik met 2 mensen tegelijk kan bellen? Ik heb namelijk Vodafone. Heb het al geprobeert, tijdens het bellen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met 2 contacten TEGELIJK bellen??
Hey, ik vraag me af of ik met 2 mensen tegelijk kan bellen? Ik heb namelijk Vodafone. Heb het al geprobeert, tijdens het bellen met persoon 1, persoon 2 toe te voegen aan het gesprek. En dan op het "Merge" button te drukken, maar het enige wat dan gebeurd is dat persoon 1 op hold staat en je alleen met persoon 2 kan bellen. Of omgedraaid.. niet met allebei tegelijk!?
Heeft iemand ervaring? Let me know! Zou namelijk wel vet zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is een dienst die je kan aanvragen bij je provider.
Ik had dit vroeger met mobistar. Ik weet wel niet of dit betalend is of niet. Gtz. |
|
|||
|
|||
Met een KPN abonnement lukt dit in elk geval wel. ik dacht tot maximaal 5 personen tegelijk
|
|
||||
|
||||
Je moet duogesprek aanzetten bij vodafone, ga eens bij instellingen naar Telefoon > Sim Applications (Speciaal in NL)
Dan kies je daar weer Instellingen, DuoGesprek > AAN volgens mij moet hij het dan doen, heb het zelf nog niet getest tho. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen sim appl in mijn settings
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook vodafone en duogesprek 'aan' bij mijn instellingen.
Kreeg de melding 'ok' na een aantal seconden. Of het inderdaad werkt heb ik nog niet kunnen proberen,maar ik neem aan dat het wel goed zit. Ik heb het niet apart aangevraagd bij vodafone, alleen maar instelling op iphone gedaan. (iPhone 1.1.3 -BL 3.9) Laatst gewijzigd door k-the-ripper; 04-03-08 om 18:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook al getest? Ben hier ook wel benieuwd naar, maar google geeft dit:
Duogesprek - Zet even iemand in de wacht bij een tweede beller Niets meer dan wisselgesprek dus, of begrijp ik het verkeerd? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth bellen en GPS tegelijk | Harley4 | iPhone algemeen | 2 | 22-12-10 18:40 |
Iphone aansluiten op autoradio en tegelijk bellen? | joel017 | iPhone algemeen | 5 | 21-07-09 15:08 |
bellen en internetten tegelijk | Gonzo | iPhone algemeen | 10 | 18-01-09 00:20 |
contacten maken tijdens het bellen. | locolost | iPhone algemeen | 8 | 29-05-08 00:43 |
|
|