To Do's niet op de iPhone ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als gebruiker van het mac programma now up-to-date/contact 5 ben ik op de mac de gegevens daaruit aan het overzetten naar resp. calendar en addressbook. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
To Do's niet op de iPhone ?
als gebruiker van het mac programma now up-to-date/contact 5 ben ik op de mac de gegevens daaruit aan het overzetten naar resp. calendar en addressbook.
nu merk ik dat er op de iphone na synschronisatie alleen maar events staan (tijd) maar dat niet de ToDo's worden meegenomen. is er een oplossing voor om deze ook in de Calendar op de iPhone te zien. bvd. m. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 01-02-11 22:19 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone | japanner | Archief | 2 | 09-11-09 19:09 |
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow | vandenbossche | Unlock | 5 | 28-06-09 15:51 |
|
|