Orginele headset defect - nieuwe kopen maar waar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Mijn headset blijft regelmatig ergens achter hangen. De headset werkt eigenlijk altijd goed. Alleen nu is die echt stuk. Nu heb ik gezocht op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Orginele headset defect - nieuwe kopen maar waar
Goedemiddag,
Mijn headset blijft regelmatig ergens achter hangen. De headset werkt eigenlijk altijd goed. Alleen nu is die echt stuk. Nu heb ik gezocht op google en *search gebruikt op de site o.a. * iPhone headset alternatieven* Maar daar kom ik toch niet uit. Want ik zoek de orginele headset (die nog niet te koop zijn bij de officiele apple stores in nederland) of een alternatief merk (wel een goed merk) alleen de enige 2 eisen zijn wel; moet een microfoon/opneem functie hebben en goede geluidskwaliteit. Iemand die mij hierbij kan helpen, bepaald verkooppunt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
maar ik wil nu iets kopen waar ik meer mee kan | deappelbeer | iPhone Navigatie | 1 | 28-09-10 21:31 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
iphone kopen, maar waar | Mickeymii | Archief | 1 | 03-12-09 22:30 |
Ik wi leen iPhone kopen, maar waar? | boeitmeniks | Archief | 1 | 26-08-08 21:29 |
Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar? | Emiel Janson | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 24-06-08 12:39 |
|
|