//

Push half werkend..

Push half werkend.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi IphoneClub, Ik heb vandaag mijn Iphone 3G eindelijk goed gejailbreaked gekregen, geactiveerd met SAM en alles werkt nu naar behoren. Ik heb echter wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-11, 17:02
YBinnenweg YBinnenweg is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Question Push half werkend..

Hoi IphoneClub,

Ik heb vandaag mijn Iphone 3G eindelijk goed gejailbreaked gekregen, geactiveerd met SAM en alles werkt nu naar behoren.

Ik heb echter wel 1 probleem, de voornaamste reden dat ik mijn Iphone 3G wilde activeren is vanwege push in andere applicaties dan Mail, dus applicaties zoals "whatsapp, facebook, twitter" enz.

Nou werkt push niet.. naja half eigenlijk.

Als ik whatsapp open, en mijn Iphone dan zonder whatsapp af te sluiten op standby zet, en mezelf dan een berichtje stuur met een andere telefoon, krijg ik het bericht wel gepushed, en krijg ik geluidjes en gaat ie trillen, groot feest..

Maar zodra ik whatsapp start, op de homeknop druk, mijn Iphone in standby zet, en mezelf dan een berichtje stuur in whatsapp, doet mijn Iphone helemaal niks.. Pas wanneer ik whatsapp start haalt hij het bericht op.

Weet iemand wat ik fout doe?

Dank,

Yannick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.