//

Contacten bewaren met Google Exchange

Contacten bewaren met Google Exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil binnenkort mijn iPhone herstellen en dan het liefst geen back-up terugzetten, dit omdat er nogal wat hacks in mijn iPhone zitten dus wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-11, 15:52
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard Contacten bewaren met Google Exchange

Ik wil binnenkort mijn iPhone herstellen en dan het liefst geen back-up terugzetten, dit omdat er nogal wat hacks in mijn iPhone zitten dus wil gewoon opnieuw beginnen. Nu zoek ik een manier om mijn contacten op te slaan en nu kwam ik op de manier met Google Exchange en heb dit ingesteld, maar hiermee lukt het niet om mijn bestaande contacten over te zetten naar bijvoorbeeld mn iPad. Hoe weet ik nu zeker dat ze opgeslagen zijn zodat ik ze niet kwijt ben? ik heb de manier van outlook ook al geprobeerd en hier staan mijn nummers ook al in, maar zo'n cloudservice lijkt mij het beste. Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-11, 16:12
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Lastig, maar het kan wel. Zodra je Exchange gaat gebruiken heeft je iPhone ineens twee telefoonboeken: het interne telefoonboeken en het met Exchange gesyncte telefoonboek.
Bij het synchroniseren worden de bestaande contacten op je iPhone dus niet meegenomen.

Om de bestaande contacten op je iPhone eerst te synchroniseren met Google, kun je iTunes gebruiken. Via deze link vind je gedetailleerde informatie hoe dat moet.

Zodra dat is gebeurd, kun je je iPhone instellen om rechstreeks te synchroniseren met Google Contacts. Instructies daarvoor vind je hier. Vergeet daarna niet je iPhone zo in te stellen, dat wanneer je nieuwe contacten invoert, dat deze in je lijst met gesyncte contacten terechtkomen. Dat kun je instellen bij "Settings"-"Mail, Contacts, Calendars" bij Contacts het "Default account" in te stellen op je Exchange GMail-account.
  #3  
Oud 18-02-11, 16:20
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

@Karnemelk

Die tweede stap had ik al gedaan, maar toen werden mijn bestaande contacten niet gesynchroniseerd. hoe doe jij het? ook via google sync of een andere manier? want ik zoek nog steeds de veiligste, makkelijkste en goedkoopste manier om mn contacten te bewaren
  #4  
Oud 18-02-11, 16:40
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Je adressen bestand op de iPhone zit volgens mij niet in je iPhone backup maar in je windows address book. Die kan je dus na het herstellen rustig weer syncen terwijl je de iphone als nieuwe iphone instelt. Het zelfde geld voor mail accounts, muziek en apps. Die zitten ook niet in je iPhone backup.
  #5  
Oud 18-02-11, 16:50
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

@jojo3436 het gaat me er ook eigenlijk gewoon om dat mijn contacten bewaard blijven, daarom leek die cloudservice makkelijker omdat ze dan ook ergens op internet staan en niet alleen op mn pc (in outlook oid). Nu heb ik ook wel gezocht naar andere manieren maar de manier van google leek me het veiligst en het makkelijkste om mijn contacten online op te slaan. Ik wist alleen niet dat het zo'n gedoe was met verschillende adresboeken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google Apps contacten syncen met Iphone 4 daduk iTunes 9 28-12-10 12:54
Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. CEMM38 iPhone algemeen 0 12-09-10 14:33
Contacten online bewaren? FaddieB iTunes 7 04-03-10 16:30
Contacten bewaren. 1903 iTunes 3 01-02-10 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.