HELP iets vreet mijn batterij percentage op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gisteren avond wat cydia apps geinstaleerd en ben er zeker van dat een of meer daarvan mijn batterij % opvreten, ik gebruikte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP iets vreet mijn batterij percentage op
Hoi,
Ik heb gisteren avond wat cydia apps geinstaleerd en ben er zeker van dat een of meer daarvan mijn batterij % opvreten, ik gebruikte mijn tel vandaag helemaal niet vanmorgen was het nog 100% en nu 48% terwijl ik helemaal niets dermee heb gedaan behalve heel af en toe naar de klok kijken. Ik heb deze apps gisteren avond geinstaleerd: -Backgrounder -Brillant en brillant golden theme -Caffeine Battery -Eraser theme -Glass theme en glass grass sms hd -Helix Batteriy -Leaf batteru -Light bulb battery -Live clock -Sbsettings daar heb ik Wi-Fi AAN gezet stond eerst uit -Sense Lock Screen theme -Tenuis theme -Torus Battery -Weatherico -Windows 7 theme en 3D Gouge Pls help het wordt steeds erger omg toen ik met dit bericht begon stond die op 48% en nu op 32% |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Batterij percentage | gufra | Jailbreak | 6 | 14-03-11 22:08 |
Cydia vreet batterij | bungieke | Jailbreak apps en thema's | 9 | 22-10-09 21:24 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
[Cydia] Batterij Percentage | Gkidstyle | Archief | 1 | 06-05-09 23:32 |
Iets vreet zwart verf op onder mijn schermpje. | Sfinx | iPhone algemeen | 11 | 25-08-08 20:07 |
|
|