Cydia vreet batterij discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Cydia vreet men batterij helemaal op Heb men iphone pas opnieuw geinstalleerd met firmware versie 3.0. Werkt alles weer perfect, maar durf ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia vreet batterij
Hallo.
Cydia vreet men batterij helemaal op Heb men iphone pas opnieuw geinstalleerd met firmware versie 3.0. Werkt alles weer perfect, maar durf ik ook maar eenmaal cydia te gebruiken dan is ie leeg als ik em een nacht laat aanstaan. Installeer ik alles weer opnieuw en ik gebruik cydia niet, dan gaat ie ongeveer 3 dagen mee.. Spijtig, want staan veel programma's op cydia die ik graag terug had gehad. Vanaf het moment ik cydia de eerste keer start, en hij alle belangrijke updates gaat doen, is het om zeep. Alle programma's die ik installer werken wel perfect, maar de batterij houdt het dan niet Iemand enig idee hoe ik cydia kan gebruiken en toch ook nog van men batterij kan genieten? thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je Cyder, is Cydia op je desktop. Is alleen beschikbaar voor Windows trouwens, zie dat je Mac hebt?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ripdev: The iPhone Authority
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik Cydia, Icy of RockApp. Installer is vergane glorie geworden. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb em opnieuw geinstalleerd via redsnow, en als ik het vinkje "cydia" uitvink, om cydia zogezegd niet te installeren, dan loopt het heel ding gewoon vast en krijg ik men iphone zelfs niet meer geinstalleerd. Dus ben zelfs verplicht om cydia te installeren. niet erg, zolang ik er maar niet aankom ga het heel eerlijk zeggen. Zo'n kei ben ik er ook niet in en ben al blij dat ik met enkele klikken via redsnow men iphone aan de babbel krijg en dat alles normaal werkt. vind het alleen spijtig dat ik men winterboard niet meer kan installeren nu. Wel, kan ik wel, maar door dan eventjes cydia te gebruiken is men batterij tijd weer om zeep Laatst gewijzigd door iMario; 22-10-09 om 21:00. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Je kan de deb-bestanden hier downloaden en dan handmatig op je iPhone zetten.
Gebruik hiervoor een programma als DiskAid/iPhoneBrowser (via USB) en zet ze in /var/root/Media/Cydia/AutoInstall. Reboot je iPhone vervolgens, doe dan een respring (stel tijdelijk een andere taal in, dan respring je iPhone), dan is het pakket geinstalleerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Moet hiervoor niet eerst OpenSSH via Cydia geïnstalleerd worden?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP iets vreet mijn batterij percentage op | se77 | iPhone algemeen | 0 | 01-03-11 16:54 |
copilot vreet stroom? | pleun | iPhone Navigatie | 0 | 29-03-10 14:43 |
Iphone vreet energie 2 | verhagen | iPhone algemeen | 3 | 13-01-10 21:26 |
Iphone vreet energie | johnnyzhu | Archief | 1 | 11-01-10 19:01 |
[Cydia] Batterij Percentage | Gkidstyle | Archief | 1 | 06-05-09 23:32 |
|
|