Problemen met apps uit Cydia na 3.1 jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen kan t kloppen dat er een hele hoop apps via cydia niet werken op 3.1 . ik heb b.v problemen met sbsb settings ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen met apps uit Cydia na 3.1 jailbreak
beste mensen kan t kloppen dat er een hele hoop apps via cydia niet werken op 3.1 . ik heb b.v problemen met sbsb settings catagories five icon springboard en winterboard themas die niet werken ben ik de enige met dit probleem of ligt dit gewoon aan de developers die nog moeten updaten?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mijn probleem is nog niet opgelost ben ik de enige waar de apps niet werken dan?
|
|
||||
|
||||
Vast niet, maar je topic was gekaapt door anderen . Heb je al een harde reset geprobeerd? Home- en powerknop ingedrukt houden totdat je iPhone vanzelf uit gaat.
|
||||
|
||||
- Aantal berichten verwijderd.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sinds wanneer werken die via Cydia geinstalleerde apps niet meer? Kan het zijn dat een bepaald (recent) thema de problemen veroorzaakt, of een pas geinstalleerde app? Ga dat voor jezelf eens na.
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-10-09 om 22:29. Reden: samengevoegd |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-10-09 om 22:29. Reden: samengevoegd |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Dus als iemand een oplossing heeft..
|
|
||||
|
||||
gelukkig ik ben in elk geval niet de enige met dit probleem
MENSEN HELP PLEASE!!! |
|
||||
|
||||
Ik kan in elk geval bevestigen dat SBSettings bij mij het gewoon doet.. Ik denk dat je het beste je iPhone kan herstellen in iTunes en daarna opnieuw jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry, overheen gelezen
Wat ik nog kan bedenken is herstellen in DFU-mode (zie de Wiki), daarbij wordt je iPhone geupdate naar 3.1.2, dan geen reservekopie terugzetten en je iPhone aanmelden als nieuwe iPhone om vervolgens nogmaals te jailbreaken met blackra1n. |
|
||||
|
||||
ok ga ik dat morgen nog ff proberen . snap er geen bal van
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
timmeh super bedankt man werkt allemaal weer.wist me geen raad meer . nogmaals dank voor je hulp
mag van mij op slot |
|
||||
|
||||
Graag gedaan hoor Ik laat de discussie nog even open, er zullen ongetwijfeld meerdere zijn met hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Apps uit Cydia raken niet geïnstalleerd
Een aantal zaken heb ik uit Cydia geïnstalleerd (Flashlight, Rename II) en deze apps werken perfect.
Echter, er zijn ook een aantal apps die niet werken: SMSHelper, StatusNotifier, SBSettings, Lock Calendar. Ik ben me ten volle bewust dat geen van deze apps een icoon op het springboard heeft. Maar bv. bij SMSHelper moet je de resterende tekens zien bij een SMS (niet het geval). Bij StatusNotifier moet je icoontjes in de bovenste menubalk zien bij mails, gemiste oproepen, enz (niet het geval). Bij SBSettings zou het menu moeten zichtbaar worden bij het aanraken van de bovenste menubalk (niet het geval) en ik krijg geen afspraken te zien op mijn Lock-scherm (Lock Calendar). Iemand die begrijpt hoe dit kan? De apps staan nochtans allemaal als geïnstalleerd aangevinkt in Cydia. |
|
|||
|
|||
Geen enkel ding werkt in Cydia?
Hoi, na het jailbreaken eergister heb ik wat problemen met Cydia.
Als ik een aantal applicaties installeer zoals 'Winterboard', dan werkt het wel. Maar als ik een thema, of SBSettings installeer, krijg ik het niet aan de praat. Ook iets als asBattery werkt niet. Destkop/SMS Background werkt ook niet. Iemand ideeën hoe ik dit op kan lossen? Ik heb Cydia, Icy en Rock app geïnstalleerd, op een iPod Touch 2G met firmware 3.1.2 Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
probeer het nog eens als je icy verwijderd hebt! Cydia en Icy samen kunnen wel eens problemen veroorzaken!
|
Labels |
cydia icy jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reclame in apps uit Cydia verwijderen? | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 13 | 25-04-11 15:54 |
limera1n cydia apps problemen | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-10-10 12:44 |
problemen na update van cydia apps | kihyeon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-06-10 13:12 |
Apps uit Cydia niet op springboard | centralperk | Jailbreak apps en thema's | 19 | 29-11-09 15:55 |
|
|