foutcode 1013 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste allemaal, ik heb alle oplossingen gelezen en kom tot hosts. heb ingevoerd als in vorige berichten, maar bij mij verschijnt na proberen op te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutcode 1013
beste allemaal,
ik heb alle oplossingen gelezen en kom tot hosts. heb ingevoerd als in vorige berichten, maar bij mij verschijnt na proberen op te slaan: controleer of juiste pad en juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. heb #127.0.0.1 gs.apple.com gedaan, maar wil niet lukken.Ik gebruik iphone zakelijk en kan nu niets!! aub hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je vista of 7. Sleep de host file naar je bureaublad. Maak de wijzigingen en sleep de host file daarna terug en overschrijf de orginele.
|
|||
|
|||
beste jemmie,
dank je voor je snelle reaktie. heb inderdaad vista. eh, hoe sleep ik naar bureaublad (sorry ben helaas verre van kenner!) hoor graag heb net hosts gesleept en veranderd, maar nogsteed code 1013... wat kan ik nog doen? Laatst gewijzigd door King1987; 01-03-11 om 21:46. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zet voor alle regels waar "gs.apple.com" in voorkomt een #.
Daarna iTunes afsluiten en opnieuw opstarten. Error 1013 zou nu weg moeten zijn. Succes |
|
|||
|
|||
heb vista opnieuw gestart, helaas geen resultaat.
ik heb maar 1 regel met "#127.0.0.1 gs.apple.com" en die heb ik er zelf in gezet. itunes afgesloten, opnieuw herstel gedraaid, maar nog steeds 1013. Wat doe ik verkeerd?? |
|
||||
|
||||
Probeer het is met een andere pc
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe is deze error onstaan eigenlijk, heb je iets met tinyUmbrella gedaan? |
|
|||
|
|||
op imac geprobeerd, geen resultaat.
ontstaan: ca. week geleden telkens meldingen van 'u kunt niet bellen of gebeld worden'. na uit en aan zetten weer verholpen(ik dacht dat het aan t-mobile lag) tot 2 dagen geleden toen met melding 'herstel via itunes of apple/nl/support..' herstel gedaan en er verscheen 1013. heb geen tiny umbrella gebruikt of uberhaupt iets. nog steeds met handen in het haar... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) | iphonedennis | iPhone algemeen | 82 | 17-11-11 21:47 |
Alle iDevices: Error 1013 | iSacAt | Jailbreak | 161 | 06-04-11 21:17 |
foutcode 1013 herstelmodes iphone 4 | Mad Hankey | iTunes | 2 | 12-01-11 13:49 |
error 1013 op iphone 4 | v-DEZ | Archief | 3 | 10-01-11 19:27 |
fout melding 1013 help help | gooddiesel | iPhone algemeen | 2 | 09-10-10 14:35 |
|
|