2 rare status bar icons discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds gister een tweetal rare icoontjes in mn statusbar staan. heb al een keer gereboot, mn gemiste gesprekken gedelete, maar de iconen blijven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 rare status bar icons
ik heb sinds gister een tweetal rare icoontjes in mn statusbar staan.
heb al een keer gereboot, mn gemiste gesprekken gedelete, maar de iconen blijven staan (het uitroepteken en de telefoon); iemand een idee wat deze zijn? screenshot: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jij hebt iBlacklist geïnstalleerd en er is een sms en een oproep binnengekomen waarvan de nummers in de blacklist staan.
iBlacklist openen, kijken wie er gebeld heeft en wie de sms gestuurd heeft en weg zijn die icoontjes. |
|
|||
|
|||
100 punten.
tnx man! |
|
||||
|
||||
Toch vreemd dat sommige mensen zomaar wat installeren zonder er de functies van te kennen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zullen we het er bij laten dat het probleem van de TS opgelost is. Een TS belachelijk maken omdat hij toevallig iets niet weet is niet verboden op dit onvolprezen forum, maar ook niet absoluut noodzakelijk.
|
|
|||
|
|||
maar toch bedankt he, ik de help bij de app stond overigens niet echt duidelijk vernoemd dat dit dmv deze icoontjes werkte in de statusbalk..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Transparent status bar | Floris. | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-04-11 19:00 |
Dataverbruik in status bar | dennis_rnb | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-03-11 20:55 |
Mail icons etc op status bar | Ozjifu | Archief | 3 | 26-12-09 00:46 |
eigen naam in status bar | Hoodstar | Archief | 2 | 12-08-09 21:28 |
Icoontje in status bar | stigy | iPhone algemeen | 5 | 25-05-08 22:04 |
|
|