iPhone 4 start niet meer op!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 4 IOS 5.0.1 (zonder jailbreak) lag naast me op men bureau, ik krijg trillingen op mijn computerscherm. Ik probeer of men gsm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 start niet meer op!!!
Hallo,
Mijn iPhone 4 IOS 5.0.1 (zonder jailbreak) lag naast me op men bureau, ik krijg trillingen op mijn computerscherm. Ik probeer of men gsm nog werkt, en hij doet niets meer! hij start niet meer op, ook al koppel ik hem aan iTunes of aan men netlader. wat kan ik doen? hij is nog maar 3 maand oud?! alvast bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 december 2011 om 18:03 ---------- Heb hem opgestart d.m.v. de home en aan/uit knop in te drukken en nu werkt alles ineens terug? Kan ik er niet beter morgen mee langs de winkel gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone 3G start niet meer op.. | RS030 | Archief | 1 | 06-11-08 21:03 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|