//

Genuine OEM witte parts ?

Genuine OEM witte parts ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life klopt je moet je zwarte homebutton vorzichtig verwijderen en dan gewoon je witte erop plakken ik hoor het wel als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-03-11, 16:41
driepuntvijfG driepuntvijfG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
klopt je moet je zwarte homebutton vorzichtig verwijderen en dan gewoon je witte erop plakken

ik hoor het wel als je het binnen hebt.
Krijg het waarschijnlijk mrg binnen. Maar voordat ik er aan begin : ik heb nog een video van iresq gekeken op youtube. Alle schroeven zijn niet even lang. Tis dus belangrijk dat je de schroeven precies trg doet. Maar hoe heb jij nou dit bijgehouden ?? Zijn zoveel schroefjes.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-03-11, 22:06
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Al binnen?

Inderdaad je moet alle schroefjes. Sorteren en zo neerleggen dat jij weet hoe het weer terug moet
En aan de zijkant van de behuizing zitten links en rechts 3 schroeven met een extra ringetje ertussen zodat je iPhone geen sluiting kan maken dus die zijn erg belangrijk!
Ik hoor wel wanneer je begint
  #23  
Oud 10-03-11, 22:14
driepuntvijfG driepuntvijfG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
Al binnen?

Inderdaad je moet alle schroefjes. Sorteren en zo neerleggen dat jij weet hoe het weer terug moet
En aan de zijkant van de behuizing zitten links en rechts 3 schroeven met een extra ringetje ertussen zodat je iPhone geen sluiting kan maken dus die zijn erg belangrijk!
Ik hoor wel wanneer je begint
Hee. Had t vandaag binnen maar wat blijkt : hij heeft t niet met pakket opgestuurd mr met brievenbus. Ik opende de envelop en het hele scherm was helemaal stuk. Heb weer contact genomen en hij doet mn geld trg. Dus ik heb nu weer niks .. Ik w8 wel n keer met ombouwen. Ken hierzo wel iemand die t doet maar die wil 200 euro weet dus eigelijk niet zo goed wat ik moet doen haha
  #24  
Oud 10-03-11, 23:16
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driepuntvijfG Bekijk bericht
Hee. Had t vandaag binnen maar wat blijkt : hij heeft t niet met pakket opgestuurd mr met brievenbus. Ik opende de envelop en het hele scherm was helemaal stuk. Heb weer contact genomen en hij doet mn geld trg. Dus ik heb nu weer niks .. Ik w8 wel n keer met ombouwen. Ken hierzo wel iemand die t doet maar die wil 200 euro weet dus eigelijk niet zo goed wat ik moet doen haha

hmm dat is wel vaag want ik had het ook in zon bubbeltjes evelop maar dat het zomaar stukgaat is echt raar dan moer er mee gegooid zijn. wat was er stuk dan?
het glas?
als je in de buurt woont kan je ook gewoon bij hem langsgaan met dat kapotte scherm en gewoon door hem terplekke meteen een nieuwe inlaten zetten!

maarja ik hoor het wel.
  #25  
Oud 10-03-11, 23:26
driepuntvijfG driepuntvijfG is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
hmm dat is wel vaag want ik had het ook in zon bubbeltjes evelop maar dat het zomaar stukgaat is echt raar dan moer er mee gegooid zijn. wat was er stuk dan?
het glas?
als je in de buurt woont kan je ook gewoon bij hem langsgaan met dat kapotte scherm en gewoon door hem terplekke meteen een nieuwe inlaten zetten!

maarja ik hoor het wel.
Ik regel vn iem anders wel man. Komt wel goed
  #26  
Oud 11-04-11, 22:46
QBotte QBotte is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Ik zou mij een witte achterkant kopen bij ifixmania.
Voor diegene die daar gekocht hebben, zijn jullie er nog steeds tevreden van?
Of zijn er betere alternatieven?
Bedankt al!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte icons! astramen iPhone algemeen 3 03-10-10 22:49
LCD Scherm bij Pda-Parts.nl t0n iPhone accessoires en onderdelen 5 07-07-08 17:36
iPHONE 16GB Black OEM yoeri Koopinformatie Nederland 13 10-06-08 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.