kan een gekocht spel niet meer overzetten op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Vraagje.... Ik heb een tijdje geleden een spel gekocht (klaverjas) via itunes en het werkte perfect. Nu ben ik meegegaan met alle update's tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan een gekocht spel niet meer overzetten op iphone
Dag,
Vraagje.... Ik heb een tijdje geleden een spel gekocht (klaverjas) via itunes en het werkte perfect. Nu ben ik meegegaan met alle update's tot aan 4.2.1 want een nieuwste updat krijgje niet meer voor de 3G, kan ik zonder deze update dus mijn spel niet meer overzetten omdat hij daar de nieuwste software voor nodig heeft! Zijn hier oplossingen voor? of heeft iemand anders ook dit probleem?? Groeten Ewoud |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. | mysteri0us | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 21:14 |
iPhone erbij gekocht programma's overzetten? | Starscreamer | Archief | 7 | 22-03-10 23:58 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Net een iphone gekocht ! Maar kan niks | Attic84 | Archief | 1 | 30-04-09 00:11 |
|
|