blackberry op iphone mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien al eerder gevraagd, maar het schoot me net te binnen en wilde het weten voor mijn werk.. Kan je met een iphone ook "blackberrien?" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
blackberry op iphone mogelijk
Misschien al eerder gevraagd, maar het schoot me net te binnen en wilde het weten voor mijn werk..
Kan je met een iphone ook "blackberrien?" ik begin per keer dat ik 'm gebruik er steeds meer plezier van te krijgen zo logisch als het allemaal werkt met ut ding. Laatst gewijzigd door MCNO; 03-03-08 om 18:36. Reden: Vraagstelling wat verduidelijkt, andere vraag in nieuw topic.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dit is tot nu toe nog nie mogelijk.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackberry of iPhone? | Razors | Koopinformatie Nederland | 3 | 11-03-11 01:42 |
Iphone 4 vs Blackberry | Daisy2060 | iPhone algemeen | 23 | 16-01-11 13:41 |
blackberry to iphone | haelters.thierry | iTunes | 2 | 30-12-10 12:17 |
|
|