Iphone 4 16GB Zwart spontaan uitgebrand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als blijkt dat je hebt liggen knoeien met de software of apps hebt gebruikt die niet gehomologeerd zijn door apple zelf, kan je het alsnog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als blijkt dat je hebt liggen knoeien met de software of apps hebt gebruikt die niet gehomologeerd zijn door apple zelf, kan je het alsnog schudden bij Apple.
Meen mij te herinneren dat er destijds apps waren in de cydia-store die de iPhone (meestal processor) oververhit konden doen geraken en dan mag je nog zo hard schreeuwen en wenen, gelijk halen zul je niet. Stel je dus best eerst de vraag of je die iPhone op een laat ons zeggen 'correcte manier' behandeld hebt, vooraleer je verhaal bij apple zelf gaat halen. En sowieso proces-verbaal laten opmaken inderdaad!
|
|
|
|||
|
|||
is wel raar mijn iphone brandt ook niet spontaan uit zal wel iets bijzonders hebben gedaan tevens als je morgen apple belt heb je niet gelijk een nieuwe en een toezegging van een nieuwe zou hem waarschijnlijk via de telefoonaanbieder moeten lopen apple doet namelijk zelf niks met iphones zeiden ze altijd
als er alleen rook uit gekomen is hoef je niet een pv te laten opmaken alleen bij vuur dan is het echte brandschade |
|
|||
|
|||
mijn iphone is niet standaard gebleven, geen jailbreak, alleen apps uit de app store...
nooit open gemaakt voor eigenhandige reparaties, hij is namelijk verzekert dus waarom zou ik er dan zelf mee gaan klooien |
|
|||
|
|||
wat is er dan niet standaard gebleven?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Neutrale vaststelling van een defecte iphone. Ze zien je al komen ... ROFLAO To-the-point: We praten hier over 1 defecte iPhone. Dus niks structureel gebrek. Zelfs al was het dat. Het blijft een civiel geschil. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is echt wel een verschil tussen een iPhone die door een productiefout geen beeld meer geeft en een iPhone die los vanzelf de fik invliegt. Mocht iedereen redeneren zoals jij, zouden er nooit facricagefouten vastgesteld worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|