Iphone in herstelmode - HELP! -- discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) in Itunes eerste tap staat herstellen, dit kan wel uren duren, althans bij mij......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
in Itunes eerste tap staat herstellen, dit kan wel uren duren, althans bij mij...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Anoukje Waarom het probleem nog niet is opgelost? Waarschijnlijk om dat je niet de stappen heb gevolgd die je hoort te volgen Je schijft wel een DFU gedaan te hebben maar weet niet hoe je moet herstellen lees ik een paar posts verder. Wat heb je nou gedaan? Zet je iPhone in DFU mode en herstel hem dan via iTunes door op de knop ''Herstel'' te klikken in iTunes. iTunes hersteld je iPhone dan compleet. Sla wel altijd eerst al je belangrijke gegevens (telefoonnummers, foto's, sms'jes, e.d. op door bijvoorbeeld een backup te maken. Hoe je een iPhone in DFU mode zet is HIER te lezen.
|
|||
|
|||
@John1979,
Ik heb precies volgens jouw instructies gedaan, maar de problemen zijn niet opgelost. Als iPhone klaar is met herstellen, krijg ik in iTunes een foutmelding "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015) of (3014)." Ik heb zeker wel op een juiste manier in DFU mode gedaan. |
|
|||
|
|||
Allen,
Probleem is opgelost. Iphone aan andere pc gehangen - tijdje bezig geweest - vroeg om pin van sim en klaar - een maagdelijke iphone -. Vervolgens Iphone weer aan eigen systeem gehangen - backup terugzetten en klaar! Nogmaals dank! |
|
|||
|
|||
Anouk, ik heb hier precies het zelfde. ik heb werkelijk ALLES al geprobeerd maar helaas werkt niets. Het ergste is nog dat deze iphone waarmee ik het probleem heb niet van mij is, maar van een collega weet iemand een oplossing? ik ben bang om het te doen met al die hackprogramma's want ik heb net me hele pc moeten formatteren omdat niks het meer deed door zulke programmas
|
|
|||
|
|||
Hier precies hetzelfde probleem, gister m'n iphone opgehaald.
Thuis simkaart erin, itunes downloaden, synchroniseren. 5 minuten kunnen 'spelen' update naar 4.3 beschikbaar, dus gedaan. Nu niet meer uit de recovery mode te halen, was en goede keuze zo'n iphone. Ik krijg de hele tijd fout 9 alle geprobeert, dfu mode scherm gaat netjes uit, om halverwege gewoon weer aan te gaan. Iemand nog tips? |
|
|||
|
|||
Iemand al een oplossing hiervoor?
|
|
|||
|
|||
iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Exit iOS 4.3 Recovery Mode Loop with TinyUmbrella (FixRecovery) [Windows & Mac]
Ik heb dit geprobeerd en werkte uiteindelijk. Ook veel andere dingen geprobeerd, maar deze oplossing was uiteindelijk de enige die echt werkte.
Maar ik heb dit nu 2x gehad met mijn iPhone4 (bij update naar 4.3 en naar 4.3.1) en vraag me u af hoe ik dat kan voorkomen bij een volgende update (reeds aangekondigde update naar 4.3.2.). Iemand daarover een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G jailbreaked blijft hangen in herstelmode | tarik93 | iPhone algemeen | 8 | 20-03-11 11:19 |
iphone in herstelmode | kamran1923 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-11 15:52 |
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 | Ca$hMonnie | iPhone algemeen | 5 | 05-12-10 07:28 |
iPhone 3GS: ik krijg mijn iPhone niet uit de herstelmode | remcop | Unlock | 1 | 01-10-10 18:09 |
iPhone gehacked maar blijft in herstelmode staan | juliens666 | Archief | 20 | 31-01-10 20:56 |
|
|