replica iphone met indroid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe ik de contacten van mijn simkaart kan overzeten naar mijn replica iphone 4 met indroid besturing mvg vissers 11...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
replica iphone met indroid
weet iemand hoe ik de contacten van mijn simkaart kan overzeten naar mijn replica iphone 4 met indroid besturing
mvg vissers 11 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is een iPhone forum.
Dus vragen over neppe troep hebben geen zin. |
|
|||
|
|||
@Jordylwd: wees nou niet zo bevooroordeeld.. Het kan best een oke toestel zijn.. En @vissers11.. Ik vermoed dat je beter eens goed het Internet doorzoekt met Google ofzo ..
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat het niet over de (vooroordelen van de) kwaliteit van een nep toestel, maar over het nut van een vraag stellen over een toestel op dit forum, waar niemand iets van af weer en niemand een zinnig antwoord kan geven.
Ik stel mijn vragen over mijn model treintjes (ik noem maar wat ) toch ook niet hier? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Firmware 3.0 geen replica AV cable meer? | Melv | iPhone algemeen | 0 | 22-06-09 17:45 |
V-Moda Vibe Duo Nero replica? | Reverb | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 25-01-09 21:28 |
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile | baltar | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-12-08 19:43 |
|
|