Sync problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit weer met een probleem. (vond t nog niet in het forum) telkens als ik mijn apps die ik download via itunes op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync problemen
ik zit weer met een probleem. (vond t nog niet in het forum)
telkens als ik mijn apps die ik download via itunes op mijn iphone wil zetten dan krijg ik een foutmelding. ik zie zelfs niet op mijn iphone synchronisatie staan :s in bijlage zie je de foutmeldingen ik snap er niks van :s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Of kan iemand me zeggen waar dit al staat als het al gepost is? Niemand?
|
|
||||
|
||||
Klik eens op het (+) bij de 4 total warnings en check eens om welke foutcode het gaat (0xE........)
En anders... Herstart je pc eens,probeer eens een ander usb-poort als je gaat sycen met i-tunes,wil wel eens helpen. Ik zit zelf ook nog steeds in mijn maag met een foutcode die ik niet krijg opgelost. http://forum.iculture.nl/f8/applicat...ncen-niet.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen na sync | Wouter155 | iTunes | 0 | 12-12-10 14:28 |
iPhone sync. problemen! | Guest-110720121056 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-10 09:39 |
sync problemen | Carly | iTunes | 0 | 15-05-09 10:00 |
Iphone3G sync problemen | Xtermin | iTunes | 3 | 28-02-09 19:28 |
Video: Video sync problemen | Darthy | Muziek, foto & video | 1 | 09-08-08 00:50 |
|
|