Iphone te warm, kan flits niet gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het idee dat na dat ik men iphone naar 4.3 heb geupdate hij uit zichzelf warm wordt. Ik wou gister een foto maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone te warm, kan flits niet gebruiken
Ik heb het idee dat na dat ik men iphone naar 4.3 heb geupdate hij uit zichzelf warm wordt.
Ik wou gister een foto maken en ik haalde de iphone uit men broekzak. Ik kon toen wel een foto maken, maar bij de flits stond een uitroepteken. Mijn iphone moest eerst afkoelen voordat ik de flits kon gebruiken. Toen viel het me eigenlijk ook op hoe warm de iphone was. Ik had hem daarvoor een aantal uur niet gebruikt, dus je zou zeggen dat hij toch nergens mee bezig is? Ik heb hem hierna even herstart en toen was de melding weg. Maar het valt me op dat hij toch vaker zonder te gebruiken warm wordt? Zijn er meer iphone gebruikers die dit hebben? Er zit nog een screenshotje bij van toen ik de melding kreeg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft jou iphone 3G een flitser?
Of heb jij je profiel nog niet aangepast,dus dat je de iphone 4 hebt? Bij het laatste; erg raar dat je iphone 4 zo warm wordt. Staan er misschien heel veel apps open in multitasking (2x kort op de homebutton klikken,mits niet aangepast)? |
|
|||
|
|||
Aangepast...
Nee, dat had ik ook al gekeken. Ik hou het zozo een beetje bij zodat er niet teveel apps openstaan. Na het opnieuw opstarten zou je zeggen dat er ook niet veel apps openstaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iphone is soms ook heel heet zenne maar dat ben ik nog nooit tegen gekomen. Of dit op te lossen valt? Je zal toch moeten opletten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 flits doet het niet meer | kiteseb | iPhone algemeen | 11 | 05-01-13 16:12 |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. | mysteri0us | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 21:14 |
iPhone 3G: kan ik niet gebruiken | toon007 | Unlock | 3 | 27-06-10 23:25 |
Wi-Fi optie is blinded en kan ik dus niet gebruiken. | iken | Unlock [archief] | 11 | 27-02-08 23:41 |
|
|