kan ik niet gebruiken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) HOI ALLEMAAL! ik heb een iphone 3G, en deze heb ik 2e hands gekocht. Ik heb hem toen kunnen gebruiken omdat deze toen was geunlockt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik niet gebruiken
HOI ALLEMAAL!
ik heb een iphone 3G, en deze heb ik 2e hands gekocht. Ik heb hem toen kunnen gebruiken omdat deze toen was geunlockt en gejailbreakt. toen ik heb update naar 3.1.2 moest ik hem activeren maar ik had een KPN simkaart. Maar ik leende een sim kaart van orange (t-mobile) van een vriend en daarmee lukte het. Maar nu heb ik hem upgedate naar 4.0 maar nu lukt het activeren niet meer. En ik probeer hem te jailbreaken via Pwnage Tool, als ik dit doe moet ik hem weer activeren. En met redsn0w lukt niet want dan kan die de goeie firmware niet vinden. Ik hoop echt heel erg dat iemand mij kan helopen, super bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon de 4.0 software uit de iPhoneclub wiki downloaden.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier kun je hem downloaden. Volgende keer eerst even zoeken. M.b.v. Redsn0w kun je nu de jailbreak en hactivatie uitvoeren. Daarna Ultrasn0w installeren uit Cydia.
//Slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
Iphone te warm, kan flits niet gebruiken | Yezur | iPhone algemeen | 3 | 20-03-11 14:15 |
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. | mysteri0us | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 21:14 |
Wi-Fi optie is blinded en kan ik dus niet gebruiken. | iken | Unlock [archief] | 11 | 27-02-08 23:41 |
|
|