iphone 4g start alleen op tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4g start niet meer op, hij start alleen op als ik hem in de computer steek of hem aan het opladen ben. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4g start alleen op tijdens opladen
Mijn iphone 4g start niet meer op, hij start alleen op als ik hem in de computer steek of hem aan het opladen ben. Als ik hem aan het opladen ben kom hij op dat scherm waar staat dat ik de iphone met Itunes moet verbinden. Ik heb hem in in recovery mode gezet en hem toen verbonden met itunes, tot daar doet hij het nog. Maar als ik hem wil gaan herstellen krijg ik na een tijdje de error 2001. Wat moet ik doen?
Laatst gewijzigd door patan; 20-03-11 om 22:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit tijdens opladen snachts | RickvdBerg | iPhone algemeen | 9 | 24-05-11 10:38 |
Iphone werkt niet tijdens opladen - HELP | noli | iPhone algemeen | 2 | 22-04-11 13:16 |
Iphone 3G valt uit tijdens het opladen | asianck | iPhone algemeen | 2 | 08-11-10 21:45 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
Iphone super warm tijdens het opladen | ferryl65 | iPhone algemeen | 3 | 10-05-08 14:44 |
|
|