Microfoon doet vaag? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een beetje een ***** probleem met mijn iPhone. Ik gebruikte bijna nooit applicaties waarmee je iets met je stem moest inspreken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microfoon doet vaag?
Hallo mensen,
Ik heb een beetje een ***** probleem met mijn iPhone. Ik gebruikte bijna nooit applicaties waarmee je iets met je stem moest inspreken of waar je geluid bij nodig had. Mijn dictafoon deed het altijd perfect. Nu heb ik shazam en Skype gedownload, en wanneer ik probeer te praten, doet hij het niet. Bellen gaat nog perfect. Alleen als ik egt schreeuw in de microfoon, en dat opnieuw afspeel, hoor ik gezoem. Verder hoor ik helemaal nix. Mijn iPhone 3G draait op een gejailbreakte 4.2.1. Probleem is dus dat Apps zoals voices, shazam, Skype het niet doen, maar als ik alle Apps verwijder dandoet alleen dictafoon het weer wel. Iemand hulp aub? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon doet wazig bij bellen | joost_ | iPhone algemeen | 9 | 20-05-11 16:27 |
iphone doet vaag na update. | Kabouter1991 | iPhone algemeen | 1 | 28-02-11 11:32 |
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet | bladearrows | iPhone algemeen | 1 | 04-01-10 08:53 |
Microfoon doet het niet | Yaron | Archief | 4 | 21-08-08 12:29 |
Geluid doet het niet meer uit microfoon | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 3 | 03-04-08 08:59 |
|
|