//

Microfoon doet vaag?

Microfoon doet vaag? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een beetje een ***** probleem met mijn iPhone. Ik gebruikte bijna nooit applicaties waarmee je iets met je stem moest inspreken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-11, 20:15
XxMocr0o94xX XxMocr0o94xX is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard Microfoon doet vaag?

Hallo mensen,

Ik heb een beetje een ***** probleem met mijn iPhone. Ik gebruikte bijna nooit applicaties waarmee je iets met je stem moest inspreken of waar je geluid bij nodig had. Mijn dictafoon deed het altijd perfect. Nu heb ik shazam en Skype gedownload, en wanneer ik probeer te praten, doet hij het niet. Bellen gaat nog perfect. Alleen als ik egt schreeuw in de microfoon, en dat opnieuw afspeel, hoor ik gezoem. Verder hoor ik helemaal nix.
Mijn iPhone 3G draait op een gejailbreakte 4.2.1.
Probleem is dus dat Apps zoals voices, shazam, Skype het niet doen, maar als ik alle Apps verwijder dandoet alleen dictafoon het weer wel.

Iemand hulp aub?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon doet wazig bij bellen joost_ iPhone algemeen 9 20-05-11 15:27
iphone doet vaag na update. Kabouter1991 iPhone algemeen 1 28-02-11 10:32
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet bladearrows iPhone algemeen 1 04-01-10 07:53
Microfoon doet het niet Yaron Archief 4 21-08-08 11:29
Geluid doet het niet meer uit microfoon jorishetbengeltje iPhone algemeen 3 03-04-08 07:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.