Tethering verbruik zonder er ooit gebruik van gemaakt te hebben????? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag net onder mijn verbruik een aantal kb staan onder tethering. Wel erg vaag want heb het nog nooit gebruikt. Heb trouwens een Vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethering verbruik zonder er ooit gebruik van gemaakt te hebben?????
Ik zag net onder mijn verbruik een aantal kb staan onder tethering. Wel erg vaag want heb het nog nooit gebruikt.
Heb trouwens een Vodafone iPhone dus het kan niet eens! Meer mensen dit? Misschien een bug in iOS 3.4? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoezo kan dat niet bij VF? Mij lukt dat prima op 4.2.1. Gewoon de carrier update negeren.
In iOS 3.4 zitten geen bugs Zonder gekheid: Als je het nog nooit gebruikt heb is dat vrij vreemd. Om hoeveel data gaat het? Je moet trouwens je profiel updaten.
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal mijn profiel inderdaad is updaten!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Tethering op Iphone 3G met OS 4.2.1 zonder jailbreak mogelijk? | Zyprexa | Jailbreak | 5 | 19-01-11 19:54 |
zonder instellingen toch data verbruik ? | wvg | Archief | 1 | 25-02-10 16:59 |
zoekende naar screensplitr zonder te hebben gejailbreakt | cle1985 | iPhone Apps | 0 | 27-11-09 19:05 |
Verbruik mobiele netwerk stijgt, zonder EDGE/3G | Lorsk8 | Archief | 13 | 26-11-09 00:11 |
|
|