Klok iPhone loopt twee minuten achter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) afgelopen weekend ben ik in frankrijk geweest en toen ik weer terug kwam in nederland zag ik tot mijn schrik dat mijn klok goed loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afgelopen weekend ben ik in frankrijk geweest en toen ik weer terug kwam in nederland zag ik tot mijn schrik dat mijn klok goed loopt
geen idee hoe dit nu kan maar ineens loopt hij niet meer achter heb alle app s al een keer geopend om te kijken of hij toch ergens stiekem weer terug zou springen maar nee hoor hij blijft netjes lopen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey Nance, dat is dan nog eens boffen. Toen ik uit Schotland terug kwam had ik dat geluk dus niet.
|
|
|||
|
|||
Ik ben bij Mobistar en mijn klok staat ook ingesteld op automatisch..
Nu sinds ik mijn iPhone heb loopt deze juist. Voor ik mijn iPhone had liep mijn klok op men andere gsm's een uur achter en deze stonden ook op automatisch.. |
|
|||
|
|||
Zet je GPS aan
Als je een app actief maakt die gebruikt maakt van de GPS (bijv. Google Maps) wordt de klok goed gezet (wel even wachten op goed signaal).
Slurpt alleen wel je batterij leeg. Wouter |
|
||||
|
||||
Wat is daar eigenlijk de onderbouwing / reden van?
|
|
|||
|
|||
GPS bepaalt de geografische positie door middel van het vergelijken van tijdssignalen van verschillende satellieten. Deze satellieten zenden daarom zeer nauwkeurige tijdssignalen uit. Die kun je ook gebruiken voor het gelijkzetten van klokken, hetgeen de iPhone dus ook doet: Als het GPS-signaal beschikbaar is, gebruikt hij dat, en anders het (duidelijk) minder nauwkeurige signaal van de GSM-zendmast.
Wouter |
|
|||
|
|||
Na de installatie van iOS5 loopt mijn klok ook 'automatisch' weer goed. Yeehhh, kijken voor hoelang.
Nu in ieder geval weer even blij .... |
|
|||
|
|||
klopt bij mij gaat het ook goed met iOS5
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klok loopt alweer achter... | Levensgenieter | iPhone algemeen | 4 | 17-07-11 21:51 |
tijd / klok op iphone loopt steeds verder vooruit | pj0tter | iPhone algemeen | 5 | 14-09-10 15:32 |
klok loopt achter | mjiskoot | iPhone algemeen | 2 | 28-01-10 17:52 |
Klok loopt 5 minuten achter, hoe te corrigeren? | w.d | iPhone algemeen | 2 | 11-06-08 14:34 |
klok loopt achter | 84425 | Unlock [archief] | 1 | 29-04-08 11:04 |
|
|