Klok iPhone loopt twee minuten achter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit WAS voor mij ook de oplossing maar nu niet meer...klok loopt weer een aantal minuten achter ondanks navigon of tomtom...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dit WAS voor mij ook de oplossing maar nu niet meer...klok loopt weer een aantal minuten achter ondanks navigon of tomtom
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb mijn iphone 4 net ge update naar 4.3.5 en zie dat ik nu ruim 4 minuten achterloop op bv teletekst! heb als provider vodafone zit dit nu in de update of toch in de provider?
|
|
||||
|
||||
Zou haast zeggen dat het aan Vodafone ligt (hier ook Vodafone en nog op 4.3.3).
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone loopt op 1 seconde na perfect synchroon met mijn Mactop, T-Mobile 4.3.3
Boeiend? Je dacht toch niet dat je met teletekst synchroniseert? Bovendien, waar is dát dan weer gelijk aan gezet? Ik zou het niet weten, maar als je automatisch instellen aan hebt staan, dan wordt het gelijk gezet met time.apple.euro.com. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Vodafone en bij mij loopt de tijd ruim 4 minuten achter, maakt niet uit welke softwareversie. Zwaar irritant!
|
|
|||
|
|||
Sinds de update naar 4.3.5 loopt de klok 4 minuten achter. Provider VF, maar bij collega met 4.3.3 en VF loopt de klok correct. Irritant!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelfs al een nieuwe simkaart aangevraagd, maar ook dat geeft totaal geen verschil |
|
|||
|
|||
iPhone 4 loopt automatisch 12 minuten achter
Zag in het forum de discussie over het twee minuten achter lopen. Die van mij loopt sinds de update naar 4.3.5 via automatische instelling (tijdzone Amsterdam), 12 minuten achter. Heb ook Vodafone. Daar kan het mijns inziens echter niet aan liggen. Mijn collega valt onder hetzelfde abonnement en zijn klok loopt gewoon goed.
Iemand een oplossing, buiten het handmatig instellen? Gr. John |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grt. Ron |
|
|||
|
|||
Krijg net opmerking van Ron binnen en zie dat m'n iPhone klok weer goed staat. Heb zeker een week met 15 minuten verschil gelopen. Ik heb er geen verklaring voor. Vreemd!
Ik heb Maps vandaag wel gebruikt. Misschien net zo iets als de TomTom oplossing. Heb toen niet meer gelet op de klok. |
|
|||
|
|||
John,
jouw tip is voor mij 'de gouden tip'. Het was even uitproberen, maar na met de app van Google, Google Maps aan te roepen, wordt de klok al meteen goed gezet. Ik ben weer blij Grt. Ron Laatst gewijzigd door sousji; 05-09-11 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Helaas werkt het niet optimaal. Zojuist om 12:55 stond mijn klok nog goed. Nu is het 13:12 uur en mijn iPhone geeft aan dat het 13:09 is. ;(
|
|
|||
|
|||
Het wisselt inderdaad. Switchen tussen Wi-Fi en 3G maakt de klok weer van slag. Niet structureel dus. Grt. Ron
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde op dit moment. Met mijn vorige telefoon (HTC) nooit "last" van gehad. Provider VF. Alleen een restore helpt (voor een paar uur). Zit ik niet op te wachten, elke dag restoren.
Heb net de klantenservice VF gebeld (11.15 uur). Medewerker gaf aan dat het eerder gesignaleerd is. Er is nu een melding gemaakt naar de Technische dienst. Als het goed is krijg ik van hen terugkoppeling. Is natuurlijk geen echt groot probleem, alleen irritant. Misschien moeten er meer meldingen van iPhone 4 gebruikers richting VF? Zoeken met Google heeft hetzelfde probleem in VS opgeleverd mat AT&T. |
|
|||
|
|||
hier in huis zijn 2 vodafoon abbo s en iphone 4 beide op de laatste software en je raad het al mijn iphone loopt 4 min achter op die van mijn man niet echt wereld schokkend maar wel zwaar irritant. hoop dat er toch een oplossing komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk het vermoeden dat een 'bepaalde' app invloed heeft. Mogelijk heb jij een app, die je man niet heeft. En dat ik die ook heb. En met mij misschien nog meer leden van het forum? Blijft onverklaarbaar, waarom ik in Schotland (met Vodafone UK) wel de juiste tijd had en terug in NL niet. Grt. Ron |
|
|||
|
|||
Hmm inderdaad, zou een app kunnen zijn. Nog niet aan gedacht. Waarom zijn er niet meer meldingen vraag je je af. Maar welke? VF NL heeft nog niets laten horen.
|
|
|||
|
|||
Zou inderdaad kunnen mijn man en ik hebben niet allemaal dezelfde app 's maar welke zou het dan zijn zulk en we een rijtje maken met alle app 's
|
|
|||
|
|||
Okay Nance, als je de apps die jij wel hebt en je man niet in een rijtje hier kan presenteren, vinden we misschien overeenkomsten. Mogelijk komen we dan tot een verklaring en wie weet de oplossing
Grt. Ron |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klok loopt alweer achter... | Levensgenieter | iPhone algemeen | 4 | 17-07-11 21:51 |
tijd / klok op iphone loopt steeds verder vooruit | pj0tter | iPhone algemeen | 5 | 14-09-10 15:32 |
klok loopt achter | mjiskoot | iPhone algemeen | 2 | 28-01-10 17:52 |
Klok loopt 5 minuten achter, hoe te corrigeren? | w.d | iPhone algemeen | 2 | 11-06-08 14:34 |
klok loopt achter | 84425 | Unlock [archief] | 1 | 29-04-08 11:04 |
|
|