FaceTime verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon zocht FaceTime op mijn iPhone, maar we kunnen het nergens vinden, ook niet met de zoekfunctie. In het begin heb ik het wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FaceTime verdwenen
Mijn zoon zocht FaceTime op mijn iPhone, maar we kunnen het nergens vinden, ook niet met de zoekfunctie. In het begin heb ik het wel een keer gebruikt, dus het heeft er op gestaan. Weet iemand hoe ik het weer terug kan zetten?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
FaceTime heeft volgens mij ook geen speciaal icoon(Heb zelf geen iPhone 4 dus kan dat niet checken). Als je naar contacten gaat en je gaat naar het telefoonnummer van een contactpersoon die ook FaceTime heeft (het liefst iemand waarmee je al eens gefacetimed hebt), staat er als het goed is een button om te FaceTime-en
|
|
||||
|
||||
Je kunt het niet verwijderen. Hoogstens uitschakelen. Kijk bij Instellingen>Telefoon>FaceTime.
Wanneer je met iemand aan het bellen bent kun je een verzoek tot FaceTime doen door op de FaceTime knop te drukken die je dan op je scherm ziet. Je moet dan natuurlijk wel met een Wi-Fi netwerk verbonden zijn.
|
|||
|
|||
Facetime is wel zeker een apart icoon. Misschien helpt het om even te herstellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou dan in dat geval even kijken bij Instellingen > Algemeen > Beperkingen of zoals Wouter zegt bij Instellingen > Telefoon > FaceTime. Je iPhone herstellen zou ik pas doen als bovenstaande niet werkt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: ah. Verklaring hierboven. |
|
||||
|
||||
Dank aan alle meedenkers. Het stond idd uitgeschakeld bij instellingen. Mijn zoon heeft op zijn iPod wel een icoon. Maar het werkt weer!
|
|
||||
|
||||
Zo is het, en hebben wij (ik) ook weer wat geleerd... Dat iPod en iPad wel zon icoontje hebben...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Facetime | controleur | iPhone Apps | 2 | 04-03-11 15:10 |
facetime | berndbousard | iPhone algemeen | 1 | 05-02-11 12:52 |
FaceTime | pancu007 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 23:43 |
Facetime | wwspiderbig | iPhone algemeen | 4 | 01-08-10 13:24 |
|
|